adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Diana din Baile Govora

Baile Govora , str. Tudor Vladimirescu, nr. 30A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.9/10 Foarte bine
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:9
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Diana din Baile Govora


   Maria V. din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor,
- discretia acestora,
- curatenia,
- zona unde este amplasata pensiunea,
- linistea din pensiune (poate si datorita faptului ca n-au fost familii cu copii mici)
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate schimbarea saltelelor uzate pentru imbunatatirea confortului
- noptiere de fiecare parte a patului si veioze,
- masuta si scaune in camera, acolo unde spatiul o permite
- table, rummy, tenis de masa,
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Cred ca distanta fata de baza de tratament, care se afla in centrul statiunii este mai mare fata de cea indicata de gazda.
Răspunsul unității:
Va multumim, am luat la cunostiinta si va asigur ca acolo unde se poate vom completa cu cele dorite !
Va mai asteptam!
   Zita P. din Cluj
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De nota 10
Răspunsul unității:
Va multumim si dorim ca anul viitor sa putem oferi si mai mult!
Va asteptam si anul viitor cu aceiași caldura!
   Elena din Pitesti
nota: 8
schedule sejur: 25.07.2017 - 27.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, aproapa de strand
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Mulțumim mult!
Speram ca la anul sa marim standardul calitativ pe gustul tuturor!
Va mai asteptam!
   Razvan A. din Govora
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2017 - 22.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia, amabilitatea.
Răspunsul unității:
Va multumesc mult și va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Preda Iulian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,