adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Izvor din Baile Felix 3 grade grade grade

Baile Felix , str. Ghioceilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile vilei Izvor din Baile Felix


   Monica D. din Bacau
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta
   Marian H. din Braila / Cluj
nota: 9.7
schedule sejur: 04.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de zona centrala si restaurante dar ferita de galagia acestora.
Gazde primitoare, acces la bucatarie complet utilata si dotata.
La recomandarea gazdei, am mers la terasa/restaurant Rustic unde mancarea a fost excelenta, atat pt noi cat si pt copilul de 5 ani, iar atitudinea ospatarilor ireprosabila. Recomand cu incredere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa Aer Conditionat, drept pt care dau 4 stele la confortul camerei.
   Alexandru K. din Brad
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte buna (in centrul statiunii)
-Proprietarii foarte amabili si politicosi
-Conditii de cazare foarte bune, camera confortabila si foarte curata. Am fost placut impresionati, vom reveni cu placere!
   Adrian din Gura Humorului Suceava
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte mare
- Camera foarte curata
- Parcare
-Personalul de nota 10
- Am sa revin cu siguranta
   Cosmin din Tg Mures
nota: 8.5
schedule sejur: 06.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita, aproape de piata si strand, camere mari, proprietarii f draguti.
Curte mare cu locuri de parcare suficiente, spatiu verde si foisor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la bucatarie si la frigiderele din bucatarie si living limitat - doar la cerere.
Proprietarii desi f draguti, locuiesc acolo in permanenta(2 camere).
CONTACT UNITATE
Vlad
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,