adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ica din Baile Felix

Baile Felix , str. Zorilor, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Ica din Baile Felix


   Marinescu din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 27.11.2015 - 01.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal dragut, locatie bine amplasata, apartament curat dotat maxim pt. O vacanta.
Vacanta reusita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut o rezervare cu 1 luna inainte pt. 4 nopti si am avut doar un acord verbal. Am insistat sa platesc un avans pt. A fi sigur de rezervare dar mi s-a spus ca nu este necesar. Am trimis proprietarei totusi un SMS cu rezervarea. Cand am ajuns la locatie ....surpriza... Apartamentul era liber doar 2 nopti. Dupa insistente si ceva nervi s-a rezolvat totusi.
   Alina S. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament curat, cu o atmosfera calda, care te face chiar de la intrare sa te simti ca acasa. Cu siguranta vom reveni
   Mircea din Sibiu
nota: 9.3
schedule sejur: 13.07.2015 - 20.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti cand am vazut cum arata apartamentul: mobila noua, vesela noua, curata, zona foarte linistita, desi e in centrul statiunii, practic. Asternuturi si prosoape curate.
E un apartament foarte potrivit pentru familiile cu copii mici sau chiar pana in 10-12 ani.
   Romeo L. din Radauti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.09.2014 - 12.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda serioasa ( cum am stabilit de la prima convorbire tel. Asa a ramas pina la plecare)
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul mi se pare un pic prea mare ptr. O fam. Cu 2 copii, dar daca venim mai rar se accepta. Data viitoare tot Ap ICA va fi prima optiune ptr. Cazare.
   Moisescu G. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recent renovat, mobilier si dotari de foarte buna calitate. Curatenia exemplara. Practic ai tot ce-ti trebuie pentru a petrece o vacanta de neuitat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,