Pensiunea Verde din Baia Sprie grade grade grade

Baia Sprie, str. Mihai Eminescu, nr. 55  
Gabriel din Lugoj

Proprietarii pensiunii de nota 10,foarte ospitalieri,mereu la dispoziţia noastră.Camere spaţioase,foarte curate,curăţenie se face zilnic în cameră.Curte frumos amenajată cu balansoar,foişor şi hamac.Mâncare foarte gustoasă cu palincă din partea casei.Mulţumim gazdelor pentru sejurul minunat petrecut o bună parte din timp şi împreună cu ei fiindu-ne şi ghizi la obiectivele turistice vizitate.

​Capacitate: 14 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare
Pensiunea Verde va asteapta in camere spatioase dotate cu TV led, AC, frigider, internet wifi si baie in fiecare camera. Doritorii pot aplica pentru oferta noastra Circuit in Maramures , cu un program complex care include cazare, masa si transport la cele mai importante puncte de atractie din Maramures.
** *Acceptăm plata cu tichete de vacanță!*

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check parcare
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Albert si Cristina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.