adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Rustic din Baia Sprie 3 grade grade grade

Baia Sprie , str. Ignis, nr. 1b  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Rustic din Baia Sprie


   Oleg din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, bucataria foarte buna.
   Steliana Ionela din Slatina
nota: 5.3
schedule sejur: 02.09.2015 - 04.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa ca si parte exterioara si mancare buna! Personalul angajat a fost foarte amabil si ne-a oferit sfaturi de petrecerea timpului in zona! Piscinele au fost bune!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ni s-a raspuns la cererea de rezervare trimisa aici si a trebuit sa sunam de cateva ori sa facem rezervare. Desi am sunat cu aproximativ o luna inainte nu ni s-a permis sa facem rezervare pe motiv ca exista o capacitate mare de cazare si sunt destule camere libere mai ales in timpul saptamanii! Cand am ajuns acolo pensiunea era plina si camerele din corpul nou erau ocupate de un grup de copii veniti in cantonament si a trebuit sa ne cazam intr-o camera din corpul vechi care nu arata foarte bine, necesita neaparat o renovare. Daca mergeti trebuie sa aveti aparat de tantari, sunt foarte multi si nu exista plase de tantari la geamuri!
   Andreea P. din Constanta
nota: 7
schedule sejur: 08.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajari frumoase, curatenie, spatiul verde foarte bine ingrijit, locuri de parcare suficiente si bine gandite
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte cald in camere si era necesar a se tine geamul deschis dar acestea nu aveau plase de tantari.
Personalul de la restaurant foarte obosit fizic, se straduiau sa faca totul bine dar se vedea ca sunt extrem de obositi si cum erau multi clienti comenzile ajungeau greu.
   Victor din Chisinau
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.05.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut noroc să ne cazăm în pensiune. În primul rând nu am primit nici un raspuns la solicitarea mea de rezervare. La telefon mi s-a spus, ca daca nu am primit nici un raspuns, înseamnă că nu au camerele solicitate. În acelaş timp pe site-ul era indicat ca pensiunea dispune de camere libere.
   Bebe din Turda
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Administratoarea pensiunii mi-a refuzat pur si simplu rezervarea pentru ca am cerut insistent (prin mai multe mail-uri de pe site-ul pensiunii dansilor!), sa-mi trimita datele de transfer al banilor!... Nu a vrut pur si simplu sa procedeze asa cum este normal si recomandat pe toate site-urile de turism!... Recunosc insa ca in urma primei discutii telefonice mi-a trimis aceste date pe nr. De mobil de pe care sunasem, insa era normal ca intelegerea noastra sa fie scrisa in schimbul nostru de mail-uri. La pensiunea din Garda de Sus unde am fost exact asa a fost procesul de rezervare: contact telefonic, primire mail cu datele firmei, transfer de bani, raspuns la pensiune cu atasamentul foii de varsamant de la banca... Nu inteleg modul de gandire al administratoarei de acolo si de ce nu a vrut sa corespondam prin mail!
   Razvan din Cluj-napoca
nota: 6.3
schedule sejur: 03.09.2013 - 05.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret bun, au restaurant, cladire din lemn calduroasa, parcare, plasare buna fata de drumul principal si benzinarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Niste lucruri elementare netratate : praf pe noptiere, meniu de mic dejun cam restrans (ochiuri si omlete), pat lipsit de confort.
   Ana-maria I. din Cluj-napoca
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este una placuta, piscinele au apa curata, tot spatiul aferent pensiunii este unul divin. Recomandam celor care isi doresc un concediu placut. Noi nu am ramas cazati pentru ca vremea a facut nazuri:P
Răspunsul unității:
Va multumim frumos pt aprecieri,dorim sa fim pe gustul d voastra,noi va asteptam si in sezonul de iarna,la gura focului din semineu,la un pahar de vin fiert,pensiunea rustic baia sprie
CONTACT UNITATE
Les Cristina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,