adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Nico din Baia de Fier 3 grade grade grade

comuna Baia de Fier , sat Baia de Fier (la aprox. 2.3 km de centrul loc. Pestera Muierilor)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Nico din Baia de Fier


   Valentina T. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi nu am reusit sa mai ajungem, din cauza unor probleme cu bebelusul, dar am comunicat foarte bine cu dansii, au fost foarte, foarte draguti. Le multumim si promitem sa-i vizitam cat mai curand!
   Liliana din Mioveni
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2016 - 05.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea - foarte aproape de intrarea in pestera
- zona linistita, peisaj minunat
- camere spatioase, mobilate elegant
- foarte curat
- personal amabil
- mancare foarte buna la preturi accesibile
   Neculai M. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2015 - 13.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul peste asteptari de amabil si profesionist. Servicii am avut tot ce am dorit . Curatenie fara nimic de reprosat . Confort mai mult decamultumitor . Pret_calitate nu am gasit ceva mai bun .Situata in centrul obiectvelor turistice
   Lucian S. din Tg-jiu
nota: 9.5
schedule sejur: 30.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servire foarte buna, amabilitate din partea proprietarei, curatenie si comfort exemplare, priveliste deosebita, preturi bune si la cazare si la mancare. foarte ok
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere si va mai asteptam pe la noi!
   Florin din Curtici
nota: 9.3
schedule sejur: 09.07.2013 - 10.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara. Am stat prea putin.
CONTACT UNITATE
Lazarescu Alina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,