adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Studio din Bacau 3 grade grade grade

Bacau , str. Oituz, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Studio din Bacau


   Ina din Köln
nota: 9.2
schedule sejur: 08.08.2016 - 09.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera era curata si cu tot ce este nevoie in ea, interiorul pensiunii modern si curat.
   Ioan D. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 07.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatia de dus din camera 14 are probleme si este incompleta, cabina de dus de la ap. 32 este neetansa.
   Stoica A. din Waiblingen
nota: 9.5
schedule sejur: 08.07.2011 - 12.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte placut impresionata de amabilitatea prietenoasa (familiara) si ajutorul acordat in diferite situatii de catre doamnele de la receptie, curatenia exemplara si confortul camerei, precum si de amabilitatea si de comportamentul f. Respectos
Al intregului personal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prizele electrice din camera ies din perete (f. Periculos, ptr. Copii mai ales) iar in baie din pacate, inexistenta acestora.
   N. din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 07.05.2010 - 09.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat mult dorinta personalului de a face totul pentru a-mi compensa mica suparare legata de serviciul de internet( in camera in care am fost cazata semnalul era f slab si nu am putut accesa internetul); oricum voi reveni cu multa placere si in alte ocazii;
CONTACT UNITATE
Valentina Bita
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,