Hotel Pin din Azuga grade grade grade

Azuga, str. Ritivoiului, nr. 32  
​Capacitate: 80 adulți în 27 spații de cazare
Aflat intr-o oaza de verdeata, inconjurat de un cadru natural feeric, linistit si relaxant, Hotel Pin*** va asteapta vizavi de la telegondola si la numai 50 metri de partia Sorica.

Recent renovat si deschis publicului incepand cu luna iunie a acestui an, hotelul dispune de 12 camere duble matrimoniale si 1 camera dubla twin, 12 garsoniere si 2 apartamente. Spatiile de cazare sunt dotate cu televizor, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.