adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sofy din Arieseni

comuna Arieseni , sat Fața-Cristesei, nr. 288A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Sofy din Arieseni


   Ciprian C. din Medias
nota: 10
schedule sejur: 12.09.2014 - 14.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune frumoasa. Locatie excelenta. Curte amenajata deosebit.
   Camelia G. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2014 - 10.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare si gazde excelente, cabana plasata aproape de utilitati, totusi ferita de zgomot , masini, inconjurata de brazi. Curatenie , amabilitate , un loc unde atat eu cat si prietenii nostri vom reveni cu siguranta! Nu voi mai apela la rezervare prin Turist info ,nu merita pierderea de timp pentru rezervare. Mai bine luati legatura direct cu gazdele , sint serioase si nu aveti surprize neplacute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Stelian B. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Simplu si foarte placut. Curatenie in camere si in pensiune. Gazda foarte primitoare.
   Ciprian M. din Brasov
nota: 8.5
schedule sejur: 18.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, zona verde, retrasa, camere mari si frumoase in vila noua, bucatarie spatioasa si dotata.
   Ancuta M. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 20.01.2012 - 22.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune foarte draguta, si mai ales curata. Este potrivita atat pentru familii cu copii, cat si pentru grupuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam departe de partie.
CONTACT UNITATE
Claudia Neag
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,