adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Craita-Arges din Arefu

comuna Arefu , sat Căpățineni-Pământeni, str. Capataneni, nr. 156 (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Lacul Vidraru)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Craita-Arges din Arefu


   Miruna A. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 12.10.2015 - 15.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
4 persoane, cupluri. Am fost de pe data de 14.10.2015 pana pe 17.10.2015. Ne-a placut foarte mult, dl. Tavi este un om minunat, are grija mereu sa fie cald in camere, este atent la toate necesitatile clientilor, vila este spatioasa iar gradina este superba, multa verdeata, pe scurt o adevarata oaza de liniste si relaxare. Ii multumim domnului Tavi pt. Tot!!!
   Daniel P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 14.11.2014 - 15.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare si ospitaliera care nu si-a facut simtita prezenta pe durata sederii. Zona foarte fumoasa si linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele ar fi trebuit sa fie aerisite putin inainte de a ne caza.
   Daniela O. din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 18.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune super,mai ales curtea care este foarte bine organizata cu cateva gratare,foisoare,sezlonguri si foarte multe flori.Peisajul este de vis deci merita sa va cazati la aceasta pensiune si nu veti regreta.
   Adrian-eduard din Braila
nota: 9
schedule sejur: 14.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie foarte frumoasa!Peste drum trece Argesul si se poate face picnic pe malul sau ! As reveni cu mare drag!
   Rodica din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.04.2014 - 27.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare iar prezenta cu foarte multa discretie..
Curtea, spatiile de joaca pentru copii, foisoare, gratar toate in suprafete generoase, bine amplasate, ingrijite si lucrate cu mult bun gust si din materiale de calitate.
Camerele sunt curate mobilierul foarte bine intretinut.
Noi ne-am simtit foarte bine, am avut noroc de o vreme excelenta, cu mult soare, am urcat in Cetatea Poienari si am mers pe jos pana la Barajul Vidraru (aprox 12 km dus intors) cu doi copii de 4 si 6 ani.
Cu siguranta vom reveni la Craita.
CONTACT UNITATE
Calin octavian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,