adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Adonis din Arefu

comuna Arefu , sat Căpățineni-Pământeni, str. soseaua Dn 7 C, nr. 10 (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Lacul Vidraru)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Adonis din Arefu


   MEIROS I. din Galati
nota: 8
schedule sejur: 20.08.2015 - 21.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi la cazare si restaurant, decente.
Seriozitate, amabilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea, fiind amplasata pe firul drumului DN 7c, nu este recomandata celor ce au nevoie de linistea si peisajul oferit de un loc retras, izolat.
Am stat doar o noapte, asa ca nu m-a deranjat prea mult zgomotul de la sosea.
   Madalin O. din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns si rezervare promta.
   Pavel L. din București
nota: 9.8
schedule sejur: 19.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde deosebite, primitoare, cu zâmbetul pe buze, care fac tot ce le stă în putință pentru a te simți ca acasă, oferindu-ți mese copioase cu produse bio din zonă și din producția proprie. Dacă preferați țuica de prună, gazdele vă oferă una de cea mai bună calitate făcută chiar de patronul pensiunii.
Andreea, o domnișoară frumoasă și plină de solicitudine, care îndeplinește rolul de barmaniță și chelneriță în același timp (cu pregătire foarte bună în domeniu), dovedește profesionalism de înaltă ținută, manierele și politețea ei fiind o încântare pentru consumatori.
Nu trebuie să ratați o drumeție ți un urcuș de 1500 de trepte până la Cetatea Poenari, situată cam la 2 km de pensiune.
Noi vom reveni la pensiunea Adonis-Arefu cu prima ocazie!
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii:Confortul ar putea fi sporit prin dotarea camerelor cu mini-frigidere. Poate e de meditat dacă acele așa zise păcănele (aparate electronice pentru jocuri de noroc) n-ar trebui să fie mutate din salonul pentru servitul mesei într-un alt spațiu!
   Marian din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 27.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost bine, curat, pozitionare buna, aproape de cetatea Poienari, raport pret/calitate bun
   I. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost superb. Conditiile de cazare foarte bune, mancarea excelenta, personalul unitatii amabil, atent.
CONTACT UNITATE
Serban Camelia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,