Pensiunea Casa Trappold din Apold

Apold, str. Principala, nr. 75  
la aproximativ 15.0 km de centrul localității Sighisoara
​Capacitate: 1 spațiu de cazare
La Casa Trappold îți tragi suflarea, te legi la pământuri și rămâi cu obiceiuri sănătoase – spălat pe față cu apă rece dimineața ca-n Ardeal când meri la cosă, statul molcom de dimineață c-o ceșcuță nițel mânjită înainte de te apuca de trăbăluit sau mâncatul sănătos de ouă proaspete.
Peste drum de Biserica Fortificată din Apold, ne găsești la numărul 75, imediat (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.