Pensiunea Troian din Alexandru cel Bun grade grade grade

Alexandru cel Bun, sat Bistrița, nr. 270  
la aproximativ 12.3 km de centrul localității Piatra Neamt
Alexandru din Bucuresti

Curat, curte frumoasa, aproape de piatra neamt. geamurile antifoneaza destul de bine. Desi este aproape de strada este destul de liniste cu geamurile inchise

​Capacitate: 36 adulți și 4 copii în 15 spații de cazare
Pensiunea Troian este o structura de primire turistica, de 3 margarete, situata in comuna Alexandru cel Bun, judetul Neamt, sat Bistrita, strada Petru Rares la iesirea din Piatra Neamt inspre Bicaz, pe dn 15, avand o capacitate de cazare de 15 camere, totalizand 32 de locuri.
Pensiunea se incadreaza in stilul arhitectural cu specific local (montan), avand o curte proprie cu spatii verzi amenajate estetic si eficient, cu parcare interioara de 25 de locuri, accesul in curte se face de pe drum carosabil si iluminat.

Spatiile sunt organizate astfel:

> 10 camere cu doua paturi /twin/(dintre care patru sunt cu vedere spre lac si cu balcon;

> 4 camere cu pat matrimonial /toate au vedere spre lac si balcon);

> 1 suita, cu spatiu de cazare pentru 5 persoane.

Fiecare camera are baie proprie, cada sau cuva cu dus, lavoar si wc, tv(transmisie prin cablu).

Restaurantul are o capacitate de 200 de locuri, iar bucataria este echipata conform normelor haccp.
Sala de protocol este situata langa receptia pensiunii, avand o capacitate de 25 de locuri, unde se pot organiza petreceri private, diverse prezentari/sedinte de grup, etc.
Vara este deschisa terasa (acoperita)cu o capacitate de 50 de locuri.
Complexul dispune de sistem de incalzire propriu si instalatie de apa curenta calda/rece.
Lenjeria de pat si prosoapele sunt schimbate dupa fiecare turist, iar pentru sejururile mai lungi, astfel: lenjeria la trei zile(sau in functie de necesitati) iar prosoapele in fiecare zi.


La receptie va putem oferi gratuit:

- partener Lyonesse
- conectare wireless;
- informatii turistice privind zona sau localitatea;
- numere utile de telefon pentru a da posibilitatea turistilor de semnalare a eventualelor nemultumiri cu privire la serviciile oferite;
- chestionare pentru testarea opiniei turistilor ;
- servicii de fax;
- multiplicari de documente;
- rezervari de locuri la hoteluri in alte localitati;
- trezirea clientilor la ora solicitata;
- obtinerea legaturilor telefonice;
- pastrarea obiectelor de valoare;
- predarea corespondentei clientilor;
- pastrarea obiectelor uitate si anuntarea clientilor;
- pastrarea bagajelor;
- comenzi pentru taximetre;
- expedierea prin `retur` la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor;
- facilitarea cazarii clientilor in alte spatii de cazare din localitate;
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Fodor Vasilica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.