adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa dintre Pini din Agapia 3 grade grade grade

comuna Agapia , sat Agapia, str. Principala, nr. 241 (la aprox. 7.0 km de centrul loc. Targu Neamt)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa dintre Pini din Agapia


   Bicheanu din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 10.06.2016 - 11.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul
   Roxana din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea nu s-a concretizat deoarece nimeni nu s-a obosit sa ne raspunda. De aceea am dat personalului unitatii nota 4.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Aurora din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-au impresionat gazdele prin bunatatea lor. Au creat un loc primitor, calduros, linistit si reconfortant.
Cazarea la casute ne-a facilitat o apropiere mai mare de natura.
   Antonio I. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj superb, personalul foarte amabil, o oaza de liniste.
   Tiberiu din Mizil
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie foarte frumoasa, in mijlocul naturii, un loc unde te poti relaxa, cu gazde discrete si placute. Gazdele, familia Pirvu, sunt niste oameni deosebiti.
Eu si prietenii mei ne-am simtit excelent, iar eu mi-am propus sa revin si nu doar pentru trei zile.
Un loc de relaxare super, aproape de obiectivele turistice.
   P. din Ct
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2010 - 25.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta apropiata de alte puncte.
Personalul f. amabil.
In camera destul spatiu.
Curat.
CONTACT UNITATE
Parvu Ana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,