adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Victoria din 2 Mai

2 Mai , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 509  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Victoria din 2 Mai


   Alexandru D. din Satu Mare
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa ce am facut rezervarea nu am primit un raspuns din partea proprietarului, consider că omul trebuie sa fie informat de indisponibilitatea locatiei.
La telefon proprietarul s-a aratat foarte disponibil însa nu s-a concretizat nimic
   Clara H. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2014 - 09.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, servicii complete, bucataria perfect utilata
   Laura D. din Bayonne Franta
nota: 9.7
schedule sejur: 25.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primire foarte calduroasa, curatenie impecabila efectuata zilnic, camere spatioase, aproape de plaja, spatiu amenajat in gradina, bucatarie bine utilata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele cu vedere spre strada sint zgomotoase.
Ar trebui mai multe farfurii in bucatarie.
   Anca din Sinaia
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2013 - 21.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, camera spatioasa cu vedere la mare, aer conditionat, bucatarie utilata pt cei care doresc sa foloseasca , curte spatioasa si loc de joaca. Gzda buna si atenta. Cam tot ce i-ti trebuie pt un concediu reusit
   O. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 16.08.2010 - 20.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte buna pentru cei care au copii. Este foarte curat si totul este nou. Personalul este de nota 10.
CONTACT UNITATE
Cojocariu Marius
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,