adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Bianca 1,2,3 din 2 Mai 2 grade grade

2 Mai , str. Falezei  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
19 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 19).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:10

Recenziile vilei Bianca 1,2,3 din 2 Mai


   Alina din București
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, flexibil, "open-minded"
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt desi intotdeauna este loc de mai bine
   Lucian din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 02.08.2017 - 10.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, aproape de plaja. Personalul amabil, mai putin Dna Valeria Racaru, care mi-a atras atentia ca trebuia sa spun ca vreau o camera linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Raport calitate/pret prost. Nu am sa mai revin.
Semnal wi-fi aproape inexistent in camera.
Lenjerie rupta si patata (vezi poza atasata).
Noptiera lipsa, inlocuita dupa cateva zile cu un scaun.
Cu toate ca am facut o rezervare din martie pentru 2 persone adulte, am fost cazat in dreptul locului de joaca. Locul de joaca este in permanenta plin de copii , la orice ora din zi pana noaptea foarte tarziu (este punct de atractie pentru familiile care vin la restaurant). Nu s-a putut dormi cu fereastra deschisa, tot sejurul a trebuit sa o tin inchisa fiind zgomot si in aceste conditii.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Semnal wi-fi aproape inexistent in camera.
Nu este liniste.
Pozele sunt vechi.
Foisorul nu mai exista.
Răspunsul unității:
Dnul Lucian nu a specificat ca vrea departe de copii, nu a cerut camera departe de locul de joaca si a rezervat o camera dubla la etaj, nespecificand ca nu are copii si nu suporta copiii! Intr-o camera dubla , se cazeaza si familii cu copii! In martie era singura posibilitate de cazare cu pat matrimonial, pt acest domn sensibil, care m-a certat ca era prea multa galagie facuta de copiii altora...
Foisorul l-am transformat in parcarea de care v-ati bucurat , avand in vedere ca sunt probleme cu locurile de parcare!
Noptiera a fost rupta de copiii musafirilor nostri si am ales un scaun pt un domn pretentios la 2 Mai, Vile de 2 stele, conditii de 3 stele si pret mai mult decat decent !
Lenjeria rupta si patata de d-voastra este spalata, calcata, apretata la spalatorie autorizata !
Informatiile corespund cu realitatea si voi sterge pozele vechi cu foisorul!
Dnul Lucian, va multumesc ca cedati vacantele d-voastra petrecute la noi, fam.cu
copii care se vor bucura ca mai gasesc locuri libere aici!
Restaurantul se inchide la 11 seara si copiii care se joaca sunt toti cei cazati la noi!
Respect pentru opinia d-voastra, proprietar Valeria Racaru!
   Andreea din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.06.2017 - 28.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,linistit,foarte curat,personal amabil,restaurantul cu mancare foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Carmen M. din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, curatenie zilnica, gazde ospitaliere, restaurant bun! In concluzie vom reveni cu placere!
   Horia din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 14.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte mare, câteva jucării pentru copii mici, camere mari, apă caldă tot timpul, frigider, magazin cu de toate în complex, restaurant cu terasă în complex, mâncare bună şi corectă, aproape de mare, proprietari plăcuţi, discreți, atenți la nevoile clienților
thumb_down
Aprecieri negative:
Curățenia e făcută de o tanti care se ascunde de muncă pe unde poate, zgomotele din camerele vecine se aude destul de tare
   Natalia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine
   Alin Z. din Tirgoviste
nota: 8.3
schedule sejur: 18.07.2016 - 21.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea gazdelor a fost una pozitiva, raspuns rapid la solicitari, camere OK, vom reveni cu siguranta. In plus e foarte aproape de plaja. Curte mare foarte buna pentru copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia cam mica dar curata.
   Cristina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Mare, liniste, foarte curat , camera spatioasa
   Catalina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare,curatenie,facilitati,promptitudine si amabilitate din partea personalului
   Liliana P. din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 21.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost super ok!!! Mancarea de la terasa f. Buna, servirea ireprosabila!!!
   Andreea din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte prietenos si prompt, Comunicaree buna via telefon si email.
Curatenie zilnica in camera, mini frigider in camera,aer conditionat (nici nu l-am folosit, camerele sunt racoroase)
Noutatea care aduce un plus vilelor: restaurant si magazin propriu.
Foisorul cu cele doua mese este foarte umbros si practic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia mica si cabina de dus doar cu perdea sunt destul de incomode. Dar exista si ceva probleme la sifonul din podea (ambele camere), ceea ce facea ca podeaua baii sa fie mereu uda.
   Sorin din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.06.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am incercat in mai multe randuri sa fac o rezervare la vilele Bianca, atat in sezon cat si in afara sezonului, de fiecare data cu suficient de mult timp inainte de perioada pentru care ma interesa rezervarea, insa de fiecare data raspunsul a fost ca nu sunt camere libere. Concluzia logica nu poate fi decat ca e vorba de o pensiune cu circuit inchis. Prin urmare, nu inteleg de ce mai apare pe turistinfo.ro.
   Bogdan I. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am incercat sa fac o rezervare pentru mine si prietenii mei (4 camere)cu o saptamana inainte de perioada solicitata (23.08.2013 - 28.08.2013), dar timp de 3 zile nu am primit niciun răspuns. Am revenit cu un telefon pentru a ma interesa de statusul rezervarii si persoana de contact mi-a raspuns ca nici nu a avut timp sa se uite pe calculator sa verifice cererile de rezervare. In final, rezultatul solicitarii mele a fost negativ, adica nu aveau camere in perioada solicitata de mine, dat as fi putut fi anuntat. De aceea a fost creata aplicatia de rezervare, pentru a fi folosita.... Cel putin asa cred.
Răspunsul unității:
Pentru rezervari , atunci cand nu primiti raspunsul in intervalul dorit de d-voastra, va rugam sa si sunati la telefonul afisat, mai ales ca aceasta aplicatie depinde si de internet (sat 2 Mai).
Ne cerem scuze pentru neplaceri.
Va asteptam in alta perioada si promitem ca nu veti fi dezamagiti.
Cu stima, admin.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru acel sejur am trimis solicitari de rezervare prin Turistinfo la mai multe unitati. Aceasta a fost singura care m-a contactat imediat dupa ce am trimis rezervarea ca sa imi spuna ca din pacate nu au locuri. De asemenea, au inregistrat acest lucru si prin Turistinfo (am primit notificare si in scris).
Răspunsul unității:
Va asteptam , cu mare drag, in vara acestui an si promitem ca nu veti fi dezamagiti!
Cu stima, Vali Racaru admin.
   Ionut din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de cazare, de atitudinea cu care am fost primiti, de conditii, facilitati. Se face curatenie zilnic si ai tot ce-ti trebuie: frigider in camera, aer conditionat, apa calda non stop, toate la un pret decent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri!
Va asteptam si anul viitor.
Cu stima, admin. Valeria Racaru.
   Dragos din Ploiesti
nota: 8
schedule sejur: 10.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, totul de bun gust. Proprietar deosebit, isi respecta promisiunile pe care si le ia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru acest hotel nu sunt, dar pentru curatenia plajei si a falezei mai sunt multe de facut.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri!
Va asteptam si anul viitor si promitem ca vom face tot posibilul sa discutam cu autoritatile despre amenajarea si intretinerea plajei.
Cu stima, Valeria Racaru- admin.
   Adi Luminita S. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2013 - 30.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte curat, amenajari moderne, toate facilitatile, ne-a lasat si cu catelusul desi am uitat sa anuntam ca venim cu animal de companie, se face curatenie zilnic, curte mare cu gazon si mai nou au deschis si un market f bine aprovizionat . cu cafea yummi. Nota 10! Felicitari!
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda e f fierbinte , desi sunt anunturi lipite pe usa de la baie, care te anunta acest lucru, te poti accidenta , mai ales copiii.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri. Promitem ca in sejurul viitor al d-voastra la noi vom incerca sa remediem situatia, mai ales ca dorim sa modernizam instalatiile solare folosite pentru incalzirea apei.
Multumim ca ne-ati fost oaspeti, admin. Racaru Valeria.
Va asteptam si anul viitor!
   Cristina A. din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 01.08.2012 - 07.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera frumoasa si spatioasa
curat
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie - preferam o cabina de dus
televizorul era prea sus, foarte obositor de privit
statiunea in sine lasa mult de dorit
   Rares Mircea N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2011 - 04.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, loc de joaca ptr copii, parcare proprie, aer condiționat, frigider, aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere toaleta ar trebui amenajata mai frumos.
Răspunsul unității:
Cu siguranta vom incerca sa amenajam baia altfel. Multumim.
CONTACT UNITATE
Valeria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,