adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sun House din 2 Mai

2 Mai , str. Ion Dragomir, nr. 300  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Sun House din 2 Mai


   Alexandru M. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 28.08.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratorul pensiunii este extrem de discret, abia daca ii simti prezenta
+ camera curata, frigider curat, prosoape / asternuturi curate (in camera in care am fost noi cazati)
+ 3 pături groase
+ Camera racoroasa, chiar daca afara sunt 30+ °C (am folosit aerul conditionat doar intr-o zi din cele 7)
+ Compartimentarea pensiunii asigura linistea dorita
thumb_down
Aprecieri negative:
Una dintre saltele avea o pata, care incepuse sa aiba mucegai
- nu fiindca ar fi un dezavantaj major, ci pentru aspectul general, tevile din baie au inceput sa rugineasca - ar trebui sa fie inlocuite
- aparatura din bucatarie ar trebui inlocuita
   Elena din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 28.07.2017 - 02.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,camere racoroase,loc de joaca pentru copii,piscina pentru copii,bucataria.vom reveni cu siguranta si la anul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomand schimbarea bazinelor la toalete,fac cam multa galagie
   Mihai Cosmin din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 02.07.2017 - 04.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate si bine intretinute. Gazda foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic, totul fiind in concordanta cu descrierea de pe site.
   Ion C. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 19.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O oaza de liniste, paturi mari confortabile, baia mare . O utilare standard, fara mari pretentii dar confortabila
   Geta M. din Pitesti
nota: 9.2
schedule sejur: 08.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,discretie,verdeata ,cuibul de randunele,arhitectura pensiunii( simpla dar f eficienta ) ,parcarea ptr masina si multe altele
thumb_down
Aprecieri negative:
O singura nemultumire am,lipsa mea de inspiratie ca n am rezervat mai multe zile 1;aah ,da si mai e una ,conectivitate wi-fi
   Ionita E. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 01.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa intima in fata camerei ,camere curate,bucatarie la comun dar ok , destul de utilata
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot de la aerul conditionat pe care nu poti sa il opresti chiar daca dai din butoane ,daca nu îl opreste altcineva din alta camera nu poti sa il opresti(gresit centralizat)
   Daniela D. din Pitesti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arata totusi bine;este multa verdeata in spate;este destul loc pe terasa din fata camerei;camera este destul de spatioasa;baia la fel;este bine ca are si extensie la patul dublu;mai ai o terasa mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poarta de la intrare este veche si ar trebui inlocuita;parcarea pentru masini ar trebui pavata sin cu nisip cum este acum;ca sa mascheze cladirile vechi si cele care sunt
in constructie din fata camerelor ar trebui plantati pomi;ghivecele ar trebui gaurite intr-o parte,pentru ca florile sa nu se inece
Răspunsul unității:
Multumim tuturor oaspetilor nostri pentru observatii sau propuneri, ne straduim sa oferim cele mai bune conditii la cel mai mic pret.
In fiecare primavara se fac renovari si modernizari, oferind facilitati suplimentare.
`Sun House` a fost inaugurata in iunie 1993, fiind prima Pensiune deschisa pe litoralul romanesc. Aceasta realitate ne obliga sa fim in continuare primii si avem convingerea ca nu vom dezamagi pe nimeni.
CONTACT UNITATE
George Adrian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,