adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Bibi din 2 Mai

2 Mai , str. Vasile Alecsandri, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Bibi din 2 Mai


   Ciprian din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt foarte discreti si atenti cu nevoile tuturor. Camerele arata Bine si sunt curate, fiecare cu baie proprie. Curtea este perfecta pt familiile cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista.
   Nausica din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul la rezervare a fost promt, insa cazarea nu s-a concretizat din lipsa de locuri disponibile.
   Roxana din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu ne-am putut caza aici din lipsa de locuri.
   Cristina M. din Calarasi
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu erau locuri disponibile in perioada solicitata dar proprietarul a fost prompt si a raspuns imediat solicitarii. Multumesc.
   Ciprian din Cluj-napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 04.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie desavarsita, atat in camere cat si in curte
mobilier si dotari de calitate
gazda foarte-foarte amabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca ar trebui un cuptor cu microunde in bucataria comuna
   Ramona din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 25.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi am fost 3 familii cu copii mici (sub 5 ani) si ne-am simtit minunat. Gazda este foarte amabila! Cu siguranta vom reveni!!! :)
   Viorel Ioan D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.07.2014 - 07.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea a fost foarte buna pentru relaxarea noastra si a copiilor. Liniste, iarba, aer curat. Ne-am simtit foarte bine. Plaja buna, un pic cam departe pentru copii, dar se poate ajunge foarte usor si cu masina in 2 minute.
   Florin din București
nota: 10
schedule sejur: 05.05.2013 - 09.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai mult ne-a convenit ca am putut fi cazati cu catelusul nostru. Sigur, e un civilizat, deci nu a atins nimic din camera, dar e de admirat ca gazda e foarte deschisa la asemenea idei.
- Camerele destinate turistilor beneficiaza de intrare separata (o scara exterioara), precum si de o bucatarie utilata, pe care am folosit-o.
- Desi am fost cazati deodata cu o familie care cuprindea si un copil mic, nu am fost deranjati absolut deloc de zgomot, deci pensiunea e frecventata de oameni cu mult bun simt (cel putin asta a fost bafta noastra).
- Gazda e binevoitoare si, totodata, discreta (urasc sa fiu intrebat obsesiv de gazda casei unde stau daca mai am nevoie de ceva, deci bine ca nu am avut parte de asta!), contribuind la atmosfera linistita pe care am cautat-o in 2 Mai.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat.
   Stefania C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat la casa Bibi si ne-am simtit extraordinar! Totul a fost impecabil, de la camera si bucatarie (curatenie,aer conditionat, televizor cu cablu, frigidere spatioase) pana la foisor si spatiul verde din curte! Gazdele sunt foarte amabile si saritoare, aerul curat, plaja aproape si spatiu de joaca pentru copii in curte!
   Nicolae din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2012 - 17.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie desavarsita, discretia proprietarilor, dotarea unitatii.
   Cristea M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2011 - 29.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul prezentat pe TURIST INFO a fost cat se poate de adevarat, camerele spatioase, frumoase, curate, atmosfera grozava, gazde primitoare si politicoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nimic care sa intre in aceasta categorie.
CONTACT UNITATE
Bibi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,