search
date_range

Pensiunea Elena din Soveja 3 grade grade grade

comuna Soveja , sat Dragosloveni, str. Dragosloveni, Soveja, Jud Vrancea  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Elena din Soveja


   Ciprian S. din Constanta
nota: 7.8
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este din cei doi soti, patronii pensiunii care sunt oameni de treaba si incearca sa-ti puna la dispozitie tot ce ai nevoie.
Camerele si baile sunt un pic cam inghesuite.
La servicii nu stiu ce pot spune pentru ca nu exista restaurant sau bar, ai bucataria la dispozitie care este bine utilata. Raportul pret calitate este bun. Curatenia ok. Distanta fata de principalele puncte de interes este destul de mare din cauza drumului impracticabil dintre Soveja si Lepsa.
   Sorin din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 06.05.2013 - 08.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, zona de gratar, bucatarie complet utilata, apa calda la orice ora, tv in camera.... Amplasarea este una foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la internet.
Sfat : Instalati un router pentru a muta internetul de pe cablu pe retea wireless. [ori daca exista deja o retea wireless in cele 3 zile nu am reusit sa gasim semnal]
   Adriana din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie buna, camere confortabile, bucatarie bine utilata
thumb_down
Aprecieri negative:
Unele defectiuni la instalatiile sanitare si la iluminatul din bai.
   Alexe-gigi E. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 21.09.2012 - 23.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Constructie noua, curatenie, mobilier si lenjerie noi,curate.Amplasare intr-un decor natural deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se asigura masa. Nu exista televizor/radio.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Sandel Doaga
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,