Pensiunea Omega Mamaia Nord, comentarii

Pensiunea Omega din Mamaia Nord

Mamaia Nord, str. Mamaia Nord ( la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia )  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Pensiunea Omega Mamaia Nord


Total
8.3
Personal
9.3
Servicii
8.6
Curatenie
7.4
Confort
8.6
Pret / Calitate
8.2
Localizare
7.7
Toate recenziile (44)
 
Single (3) Familie cu copii mici (16)
Cuplu tanar (12) Familie cu copii adolescenti (3)
Cuplu matur (3) Grup (7)
Cum poți lăsa o recenzie pensiunii Omega din Mamaia Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Liana Gabriela - Galati
( sejur: 09.09.2016 - 12.09.2016 )
8
Imi place locatia, piscina,camera ok si greu de rezervat in sezon

Ultima data cand ne-am cazat am avut furnici in camera
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Liviu - Brasov
( sejur: 31.08.2016 - 07.09.2016 )
10
Totul a fost perfect, de la conditii pana la personalul unitatii! Felicitari!

Răspunsul unității: ( 14.09.2016 )

Va multumim frumos pentru aprecieri si va asteptam si cu alte ocazii.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Raluca - Bucuresti
( sejur: 24.08.2016 - 27.08.2016 )
6.3
Personal amabil, au confirmat rezervarea si chiar au sunat sa ne spuna ca ne putem caza inainte de ora de check -in
Parcare in fata pensiunii
Amplasare pe malul lacului, aproape de Mamaia

Pensiunea per total e decenta, dar nu e de 3 stele, pozele de pe site sunt facute probabil dupa ultima renovare.
Se poate si mai bine legat de curatenie, de ex sters panzele de paianjen pe la colturi, curatat filtre aerul conditionat.
Răspunsul unității: ( 02.09.2016 )

In primul rand va multumim pentru aprecieri si daca ne este permis am dori sa facem mici comentarii la cele enuntate de dvs ca puncte negative.

Legat de categoria de cazare de 3 stele dorim sa va informam ca locatia noastra nu este hotel si va putem comunica cu certitudine faptul ca indeplinim criteriile conform cerintelor nationale ( in acest sens detinem autorizatie de clasificare obtinuta de la Ministerul Turismului). Din pacate anul acesta au fost cazate si unele persoane care au depasit limitele bunului simt, lasand in urma lor destule stricaciuni ce nu au putut fi remediate in scurt timp, aici ma refer in principal la pereti patati, murdariti,etc.
La fiecare inceput de sezon se efectueaza revizie generala la toate aparatele de aer conditionat , prin curatare filtre, completare cu freon,etc. Este posibil ca filtrul de la aparatul din camera dvs sa se fi murdarit mai repede si de aici disconfortul creat. Pt aceasta ne cerem scuze. Cum de altfel ne cerem scuze si pt acele panze de paianjen, acestea fiind o problema destul de mare pt noi desi zilnic pe exterior se incearca eliminarea lor. Probabil zona este una favorabila acestora :)

Va multumim ca ne-ati fost clienti si va mai asteptam si alta data.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Loles - Galati
( sejur: 23.08.2016 - 26.08.2016 )
7.7
AC, piscina, linistea, parcarea asigurata, personalul foarte amabil

Ar fi necesare mici reparatii - unele sezlonguri cu sipci lipsa
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Horea - Bucuresti
( sejur: 01.08.2016 - 08.08.2016 )
10
Am achitat integral 3 camere in luna februarie pt luna august. Deoarece a intervenit ceva la una din familii am solicitat D-lui Bogdan in luna iulie returnarea banilor pt. Toate cele 3 familii ceea ce s a si intamplat(fara nici un fel de penalizare). Va multumim frumos pt intelegere!

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Livia C. - București
( sejur: 11.07.2016 - 15.07.2016 )
8.3
Pozele de pe internet descriu realitatea. Camerele sunt curate (se da cu aspiratorul, se curata baia, se inlocuieste hartia igienica), exista facilitati (aer conditionar, mini frigider, parcare etc.), plaja este aproape, la fel cum este si Lacul Siutghiorl. Sejurul a fost placut.

Mini frigiderul este neincapator, mai ales daca sejurul este de mai multe zile si exista mai multa mancare de pastrat. Pensiunea este intr-adevar amplasata la o distanta destul de mare de punctele de atractie si restaurante, insa acest lucru este specificat de la bun inceput. Partea buna este ca domnul de la receptie ne-a oferit cateva pliante cu restaurante de la care se poate comanda cu usurinta, livrarea fiind rapida, iar preturile accesibile.
Răspunsul unității: ( 18.07.2016 )

Multumim frumos pentru aprecieri si va mai asteptam si cu alta ocazie.

Legat de posibilitatea de a tine la rece mancare, va putem comunica faptul ca exista in incinta locatiei noastre un frigider de dimensiuni normale dedicat clientilor unde se pot pastra la rece produsele. Probabil daca ne-ati fi semnalat acest lucru, cu siguranta va informam de existenta lui. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Constantin - Calimanesti
( sejur: 05.07.2016 - 08.07.2016 )
5.5
Lipsa masuta cu scaune pe terasa
lipsa covorase antiderapante in baie
igiena din baie modesta
hidrobiciclete nefunctionale
locatia cam inghesuita
daca nu comanzi micul dejun de seara (ora 19) ramai nemancat a doua zi
Răspunsul unității: ( 22.07.2016 )

O sa incercam sa raspundem punctual la toate nemultumirile notate de dvs, astfel:

- Ati fost cazat la etaj si din acest motiv nu ati avut masuta si scaune in dreptul camerei dvs si acest lucru se intampla datorita faptului ca punerea acestora va afecta (aglomera, impiedica) traficul celor care circula pe culoar. Doar cele de la parter au aceasta facilitate si posibilitate doarece intrarile in camere sunt direct din parcare. Totusi exista zona de relaxare ( foisor,salon si piscina) unde se gasesc mese si scaune.
- intra-adevar nu exista covorase in baie, in schimb puteati folosi unul din prosoapele oferite de unitatea noastra
- nu stiu la ce va referiti legat de igiena din baie, oricum in camera se intra zilnic pentru menaj( gunoi, hartie igienica, sters cu mopul daca era ud pe jos, etc) si cu siguranta daca se constata o problema se incerca rezolvarea ei.Nu ati reclamat nimic la receptie cu privire la acest aspect si ne cerem scuze daca v-am creat neplaceri.
- din pacate hidrobicicleta in timpul sejurului dvs ,pentru a putea fi functionala, avea nevoie de o piesa care trebuia sa soseasca din Canada. In acest moment va putem comunica faptul ca aceasta problema s-a rezolvat si ea este functionala.
- nu stiu la ce va ganditi cand amintiti de faptul ca locatia este cam inghesuita??? Unitatea noastra se intinde pe o suprafata de aprox 1.300 mp.
- pentru mic dejun cred ca vi s-a comunicat de la receptie faptul ca produsele avand un grad mare de perisabilitate ( expira in 24 h) nu pot fi tinute pe stoc si din aceasta cauza trebuia sa comandati cu 1 zi inainte pana intr-o anumita ora.
Ne cerem scuze daca nu am reusit sa va oferim un sejur la asteptarile dvs, oricum va mai asteptam si cu alta ocazie si speram ca atunci foarte multe aspecte notate acum sa fie bifate ca rezolvate.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Alina - Vidra
( sejur: 27.06.2016 - 02.07.2016 )
8.8
Piscina , plimbarea cu hidrobicicleta, terasa pe malul lacului, schimbat ul lenjerie se face la 3 zile, cosurile de gunoi sunt colectate zilnic, in camere aer conditionat si ventilator. Gazdele mi-au placut enorm, foarte drăguțe si atente cu turistii. A fost placut si vom reveni la aceasta unitate.

As sugera achiziționarea unor stendine pt urcarea prosoapelor puse pe terasa in dreptul camerelor si încă un frigider ar fi necesar. Frigiderul de afara pus la dispozitie clienților ar fi bine sa fie folosit doar de ei nu si de angajații unitatii deoarece doamnele menajere au mici probleme de memorie si folosesc produsele clienților. Balansoarele si mesele de la terasa ar fi bine sa fie folosite doar de catre clienti si nu de angajatele(aceleasi) ce cauta umbra.
Răspunsul unității: ( 25.07.2016 )

In primul rand va multumim frumos pentru sugestii si aprecieri.

Ne cerem scuze pentru neplacerile cu privire la eventualele confuzii ale produselor din frigider. Din pacate in acest moment nu exista alta posibilitate si personalul isi tine apa plata ( 2-3 sticle) si pachetelul zilnic cu mancare in acelasi loc cu cel al clientilor. Bine acest lucru nu inseamna neaparat ca ele au fost cele care au incurcat produsele, fiind posibil ca un alt client sa fi gresit. Oricum indiferent de situatie noi ne cerem scuze inca o data pentru situatia neplacuta prin care ati trecut.

Cu privire la servitul mesei de pranz (15-20 minute) la una din mesele de pe terasa, acestea aveau acceptul nostru cu conditia ca ocuparea acelei mese sa nu afecteze intr-un fel clientii. In luarea acestei decizii am tinut cont de faptul ca in salon temperatura ambientala in aceasta perioada este una foarte ridicata.

O sa luam in considerare sugestia dvs cu privire la achizitionarea suplimentara a unui frigider si gasirea unei solutii adecvate pentru uscarea prosoapelor in exterior.

Va multumim si va mai asteptam.

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Olga - Galati
( sejur: 28.04.2016 - 03.05.2016 )
10
Personal ok, camera conform descrierii, zona linistita

Răspunsul unității: ( 01.06.2016 )

Va multumim frumos pentru aprecieri.

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Oana-Cristina - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.09.2015 )
1
Din pacate nu mi s-a raspuns la solicitarea de rezervare si nici la telefon

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 5 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0723 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare