Vila Bradul din Lepsa

Lepsa, str. Punct Schit, nr. 2  
​Capacitate: 14 adulți în 7 spații de cazare
Adresa: Lepsa, Punct Schit ,Jud.Vrancea. Din centrul localitãtii se vireazã spre Soveja si la maxim 2 Km, la aproximativ 500 metri inainte de Mãnãstirea Lepsa, pe partea stanga, peste apa (pod galben,pod bleu).

Vila dispune de urmatoarele functiuni:
Parter - un dormitor cu doua paturi unite; baie; living room de 70 mp cu canapea extensibila; dinning room cu masa de 16 locuri;

Etaj I - trei dormitoare cu pat matrimonial, un dormitor cu doua paturi unite; doua bai;
Toate camerele de la etaj dispun de terasa;

Mansarda - un living room cu o canapea extensibila, un dormitor cu pat matrimonial;un dormitor cu doua paturi unite; baie; TV;

Vila este prevazuta cu TV prin cablu, telefon fix, fax, WI-FI, sistem audio mp3, usb, acoperire GSM Cosmote,Orange(in curte).

Bucataria are in dotare frigider, aragaz, cuptor cu microunde, filtru de cafea, prajitor paine, sandwich-maker, aparat fresh-uri, veselã, tacamuri, ustensile si vase pentru gatit.

Incalzirea se asigura cu centrala pe lemne; exista suplimentar trei surse locale pentru incalzire (sobe teracota); Apa calda boiler:

Vila este prevazuta cu doua terase, una acoperita cu iesire din bucatarie, cu acces la centrala termica, a doua, descoperita cu vedere la gradina si spre manastire. Se asigura mobilier de terasa si gradina, gratar.

Curtea este inchisa, neexpusa traficului auto, prezinta siguranta pentru copii.

Vila apartament este ideala pentru un sejur petrecut intre prieteni sau in familie.

Capacitatea maximã de cazare este de 16 persoane.

Nu se accepta animale de companie.

Optional se pot comanda servicii de catering pentru evenimente sarbatorite la locatie,menajera.

Nota tarife:
Pentru sejur mai mare de 2 nopti,ce include week-endul, se acorda discount de 10%;
Pentru sejur din timpul saptamanii (luni, marti, miercuri, joi) se negociaza pretul;
Pentru sarbatorile legale, preturile se stabilesc diferentiat;.

Zona ofera oportunitati de vizitare a unor obiective turistice situate in localitati, pe o raza nu mult mai mare de 100 km, imbinand odihna si relaxarea in natura cu turismul activ.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check sobe de teracotă
CONTACT UNITATE
Bogdan Reliana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.