Hotel Fortuna Eforie Nord, comentarii

Hotel Fortuna din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Aleea Perla, nr. 4  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Fortuna Eforie Nord


Total
10
Personal
10
Servicii
10
Curatenie
10
Confort
10
Pret / Calitate
10
Localizare
10
Toate recenziile (22)
 
Single Familie cu copii mici (13)
Cuplu tanar (4) Familie cu copii adolescenti (2)
Cuplu matur (1) Grup (2)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Fortuna din Eforie Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Angela - Braila
( sejur: 27.08.2016 - 03.09.2016 )
10
Cazare ireprosabila personalul ok sefa dna Luana Balcan superba o persoana de cuvant mii de multumiri ne facem concediul de mai multi ani si santem foarte multumiti speram si 2017 sa ne gasim cu bine tot la acest hotel

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cezar M. - Radauti
( sejur: 26.06.2016 - 03.07.2016 )
10
Un hotel numai bun pentru familie cu copii!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Adriana - Bucuresti
( sejur: 19.06.2016 - 22.06.2016 )
10
Un concediu reusit. Ne-am simtit foarte bine. Cu siguranta vom reveni

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Adrian - Bucuresti
( sejur: 16.08.2015 - 20.08.2015 )
8.5
Personalul foarte amabil, curat, diverse activitati pentru copii, o terasa frumoasa in exteriorul hotelului unde se poate sta seara la o discutie cu prietenii.

Saltelele au o duritate foarte mare si destul de neconfortabile.
Lipsa locurilor de parcare. Sunt in jur de 10 locuri de parcare contra cost care in general sunt ocupate.
Răspunsul unității: ( 17.02.2016 )

Multumim mult pentru indicatiile dumneavoastra!! Facem tot posibilul sa imbunatatim sesizarea privind duritatea saltelelor!! Referitor la locurile de parcare- am inchiriat de la Primaria Eforie 40 de locuri de parcare. Multumim mult!!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionut I. - Craiova
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015 )
8
Este super hotelul , am fost in 2014 si am vrut sa revin si anul acesta dar nu am gasit nimic liber in perioada concediului meu , il recomand

Răspunsul unității: ( 17.02.2016 )

Multumim mult!! Profitati de Oferta Early Booking care se lanseaza in luna octombrie!! Va asteptam cu mare drag intotdeauna!!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Daniel M. - Craiova
( sejur: 01.09.2014 - 07.09.2014 )
8
Raport pret/calitate bun
personal amabil
loc de joaca pt copii
sala de fitnes
piscina moderna

Distanta pana la plaja
Răspunsul unității: ( 17.02.2016 )

Multumim mult pentru recenzia dumneavoastra!! Incercam sa compensam distanta pana la plaja cu piscina pentru adulti si copii!!

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Alice A. - Bucuresti
( sejur: 01.09.2014 - 05.09.2014 )
8
Serviciile , curatenia, pretul, ospitalitatea au fost toate de nota 10 , ne-am cazat imediat cand am ajuns adica ora 11 nu au fost problem.

Camerele au fost ok , dar salteaua de pe pat a fost imposibil de dormit in ea, in rest totul este ok.
Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Mihaela C. - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.07.2014 )
5
Locul de joaca pentru copii, curatenia in camere, gradinita pentru copii,momentele de distractie pentru copii.
Ar trebui mai multe cosuri de gunoi cel putin macar pe etaj unul .. Trebuie sa cobori pana jos daca nu ai unde arunca ceva mai voluminos (exemplu : cutie de pizza ) .
Per ansamblu nu mi-a placut ,se putea mai bine nu sa stau sa imi fac nervi dand explicatii receptionerei ,clar data viitoare n-am sa mai aleg locatia aceasta ! Numai bine ,sanatate !Sper sa va fie de folos .. Opinia mea !

De precizat ceea ce nu este scris pe site-ul official sau pe Turistinfo ..

Ajungi la hotel si esti anuntat ca nu te poti caza deoarece check-in-ul se face la ora 18:00 lucru care nu l-am mai intalnit .. Din cate stiu eu check-in-ul se face la ora 12-14 .. Iar chek-out-ul cu 2 ore inainte fata de check-in adica la 10-12 ..
Cum e sa ajungi la 12-13 si sa astepti pana la 14-16 ..

Piscina si aici eu va informez ca :
-intrarea la piscina NU se face pe baza unor bratari
- NU primesti prosop nici daca te milogesti de ei (am cerut prosop si mi s-a zis sa il folosesc pe cel de pe camera ,atunci am intrebat ok si dupa folosirea celor de la piscina primesc altele curate pentru baie ,categoric nu .. Pai .. Stai asa ,apa la piscina este sarata .. Ma duc sa ma spal si ma sterg cu acelasi prosop ?!?! Cum vine asta ?! trecem peste.. )
- NU se sare in piscina !! Pai de ce mai mergi la piscina sa stai martalog ?! Sau ..!? Nu stiu copii din familia mea sunt mai activi,sotul si prieteni nu vin sa se uite la piscina .. Vin sa se distreze ,daca ai deranja in vreun fel ai mai spune , daca ai deteriora ceva .. Dar nu poti sa interzici asta .. Si sa afli acest lucru tocmai cand ai ajuns acolo ... Urat,nu ?!
-programul la piscina este de la 8:00 -19:30
-Tot la piscina in ultima zi de cazare se facea o reparatie la scarile acelea metalice ,lucrari care din punctul meu de vedere nu se fac in timp ce turistul vine sa se relaxeze si tu vii cu bormasina .. Cabluri de curent pe langa piscina in conditiile in care erau copii acolo ,in conditiile in care m-am dus la receptie sa sesizez nemultumirea si teama ca n-ar trebui sa existe un fir de curent pe langa piscina ,domnisoara mi-a spus ca v-a incerca sa afle ce se intampla .. Dar evident n-a fost luata nici o masura .. Dupa un timp am intrat in piscina cu copii ,incercand sa evitam faptul ca se repara ceva la piscina si vad cablul acela in apa ,va intreb daca era putin ciupit ce se putea intampla ?! Am revenit plina de nervi la receptie,am intrebat daca s-a tinut cont de ceea ce spusesem ,nimic domnisoara parea picata din luna ...nici un rezultat ,oamenii la piscina munceau de zor :)) ( teoretic vorbind ) cablul era tot acolo,pana cand in pauza de tigara a muncitorilor matusa mea s-a dus si l-a strans .
De ce nu se fac aceste reparatii dimineata sau dupa ora 19:30 .. De ce naiba se mai inchide piscina atat de devreme ?!
...

Parcare nu exista si pe deasupra daca s-a parcat in spatele hotelului .. S-a cerut sa se mute masina de un domn chelios ,acesta ne-a spus ca acolo ar locui el si ca trebuie platita parcarea .. O tiganie.. (domnul astepta sa i se plateasca parcarea ?! )

Cardurile sunt magice ... Iti lasi telefonul la incarcat si cand te intorci ***surprizaaaa*** nu exista curent in camera daca esti plecat si cardul nu e lasat ``in priza`` si cum sa il lasi cand exista in tot hotelul doar 2 carduri de proba ,trebuie sa faci un dute-vino continuu cu cardul pentru ca nu ti-l pot lasa .. Si uite asa te enervezi ..in loc sa stai sa te relaxezi ..Si sa ti se mai opreasca si lumina la ora 6-7 dimineata cum am patit noi ,n-ai nici apa calda ,nici lumina ... :))

Cabinele de dus sunt necesare niste prosoape de picioare in baie ,nu poti sa iesi din dus si sa fie lac de apa pe jos si cand zic lac credeti-ma nu exagerez !

Patul suplimentar .. Telefonic am intrebat daca pentru un copil de 12 ani trebuie sa platesc si mi s-a spus clar nu,fara alte discutii desi telefonic am insistat cu acest aspect pentru ca cel mai mare copil din grupul nostru avea varsta de 12 ani si vroiam sa stiu ce sa spun si celorlalti daca platesc sau nu pentru copii lor .. La hotel mi s-a cerut sa platesc patul suplimentar ,ca ceea ce vorbisem la telefon era vorba despre patut pana in 3 ani ...iar daca pentru copii de 4-6 ani vreau pat suplimentar trebuie sa platesc.. Adica eu intreb de un copil de 12 ani si inteleg clar ca nu platesc si la hotel aud o noua versiune ,atentie la ceea ce vorbiti parerea mea eu n-am platit pentru ca stiu ce mi s-a spus si nu uit cu usurinta !
Categoric NU AM fost informati .. Despre reducerea la sezlonguri,bonuri valorice .. Am aflat in ultima zi ..
Răspunsul unității: ( 17.02.2016 )

Buna ziua Dna. Covaci,

Inainte de toate, am dori sa va multumim pentru efortul depus de a ne indica anumite defecte prezente in hotelul nostru!

Echipa de management a hotelului analizeaza la fiecare sfarsit de sezon toate recenziile primite. Ca urmare, multe dintre neajunsurile semnalate de dvs. Au fost regandite sau sunt in proces de restructurare.

Procesul de check-in se va derula incepand cu ora 14:00, depinzand bineinteles de disponibilitate. Este posibil ca unele camere sa fie disponibile pentru check-in mai tarziu datorita oaspetilor ce au utilizat camera respectiva anterior. In general, ora de check-out a hotelurilor este nu mai devreme de 12:00; de precizat ca exista in unele hoteluri si optiunea preferntiala a oaspetilor de a face `late check-out`.

Intrarea la piscina nu se face pe baza de bratari, acest sistem a fost folosit doar in 2013. Drept urmare, am modificat informatiile hotelului nostru in ceea ce priveste accesul la piscina pe toate canalele de distributie pe care figuram.

Prosoapele si sezlongurile sunt furnizate gratuit de catre hotel dar in limita disponibilitatii. Ne pare rau ca ati intampinat probleme in acest sens, dar politica hotelului privind prosoapele prevede schimbarea la 2 zile a prosoapelor.

Regretam sa va dezamagim, dar saritul in piscina este interzis in majoritatea hotelurilor. Acest lucru se datoreaza faptului ca de cele mai multe ori exista oaspeti care sunt deranjati de apa care sare din piscina.

In ceea ce priveste parcarea, hotelul va asigura incepand cu sezonul viitor 20 de locuri de parcare in fata hotelului. In rest, spatiile de parcat sunt in functie de disponibilitate.

In ceea ce priveste cardurile, in niciun hotel din lume in care este folosit acest sistem nu exista curent electric in camera atunci cand cardurile nu sunt introduse. Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o dar va asiguram ca acelasi lucru se va intampla oriunde veti merge si veti intalni acest gen de sistem.

Referitor la paturile suplimentare, puteti citi politica hotelului nostru pe website-ul hotelului. Ne pare rau ca nu ati fost informata dinainte sa ajungeti la hotelul nostru deoarece ar fi fost evitate aceste situatii neplacute.

Doamna Covaci, regretam ca ati fost pusa in niste situatii neplacute dar in acelasi timp va cerem sa intelegeti ca staff-ul nostru nu se poate abate de la politicile hotelului. In schimb, datorita feedback-ului primit de la dvs. Si alti oaspeti care ne-au impartasit opiniile si experientele lor, noi facem eforturi in mod constant de a ne perfectiona atat facilitatile cat si serviciile.

In cazul in care ne veti acorda o a doua sansa, va asteptam cu mare drag!

Va multumim!

Cu stima,
Echipa Hotel Fortuna

Comentariu util ?
18 voturi 8 voturi

Nicoleta Olga - Bistrita
( sejur: 15.07.2014 - 21.07.2014 )
9.2
-activități zilnice cu animatori pentru copii
-curatenie
-terasă
-spațiu de joacă pentru copii

-baie mai mica pentru camerele matrimoniale
Comentariu util ?
0 voturi 1 vot

Leonard - Ploiesti
( sejur: 05.07.2014 - 11.07.2014 )
9.8
Existenta spatiilor special amenajate pentru activitati cu copiii.
Existenta carucioarelor si a patutului pentru copil mic.
Cadou surpriza pentru cei care au ziua de nastere in perioada sejurului.
Reduceri pentru zona de pe plaja speciala pentru sezlonguri cu acces pentru carucioare.

Realizarea unui drum mai scurt pentru acces plaja.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 Urmatoarea »
CONTACT
Luana Balcan
0735 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare