Hotel Alice Baile Olanesti, comentarii

Hotel Alice din Baile Olanesti

Baile Olanesti, str. Trandafirilor, nr. 10  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Alice Baile Olanesti


Total
9.1
Personal
10
Servicii
9
Curatenie
8.5
Confort
8.5
Pret / Calitate
9.5
Localizare
9.3
Toate recenziile (31)
 
Single (1) Familie cu copii mici (4)
Cuplu tanar (3) Familie cu copii adolescenti (4)
Cuplu matur (14) Grup (5)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Alice din Baile Olanesti:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Bogdan - Bucuresti Sector 2
( sejur: 15.04.2017 - 18.04.2017 )
6.5
- proprietari foarte ospitalieri
- personal foarte amabil
- alimente proaspete

- in camera, saltelele si mocheta erau pline de praf
- balconul nematurat , scaunele prafuite
- in baie, garniturile de la usa cabinei de dus erau rupte , usa nu se inchidea si apa curgea si in afara cabinei
- tubul de scurgere al vasului de wc era fisurat sau neetans - un fir de apa ( murdara) se scurgea pe pardoseala dupa fiecare evacuare a wc-ului
- caloriferul din baie era inchis si robinetul lipsa, ca nu cumva sa il deschidem...
- la restaurant este normal sa aveti o baza pentru ciorbe , din care se pot servi feluri diverse ( de legume, de vita, de pui, a la grec , de miel ) dar la masa de Pasti in loc de carne de miel am primit in ciorba tot carne de vita si un zgarci de miel. Nu se poate asa ceva.
Sugestii pentru proprietari
- verificati permanent curatenia in camere si starea instalatiilor sanitare si luati masuri imediate de remediere
- pentru ca si camera aflata langa terasa de la intrare in hotel sa beneficieze de un balcon, cat de cat individual, delimitati spatiul pentru acest balcon cu un perete , pergola , balustrada sau ghivece cu flori inalte si dese
- daca ati vandut pachete cu mic dejun si cina incluse, nu mai schimbati sistemul cand turistii au ajuns la dvs ( cum s-a intamplat de Pasti 2017) - ati nemultumit multe persoane si ati provocat incurcaturi cu notele de plata la personalul de servire
- la pachetele pentru sarbatori nu va ghidati numai dupa pret mic; multi turisti accepta preturi ceva mai mari, dar si cu un pahar de vin / bere /suc/tuica/apa minerala - incluse in pret - ca si cu legume si fructe pe masa
Am auzit multe persoane spunand ca nu vor reveni la dvs.din cauza meniului subtire .
S-a vandut un pachet de Pasti cu mic dejun si cina incluse si la sosire s-a schimbat intr-un sistem amestecat de bonuri de consum individuale , cu multe greseli la nota finala de plata .
Răspunsul unității: ( 15.05.2017 )

Buna ziua Dl .Bogdan,
Din pacate in camera mentionata de dumneavoastra au locuit alte persoane conform registrului de internari..Va rugam sa informati numele exact ,nu numai prenumele sa fim convinsi ca ati locuit le noi in hotel.Daca totusi ati locuit la noi,va intreb de ce veniti dupa o luna cu observatii ,si timp de 3 zile n-ati binevoit sa informati pe nimeni de neajunsurile mentionate.Va informam ca in luna decembrie in tot hotelul s-au facut renovari si a fost dotat hotelul cu mobilier nou.Acest mobilier n-a fost introdus pe mocheta plina de praf ,iar saltelele care au impus schimbare au fost inlocuite.In hotel a mers caldura non stop si de asemenea apa calda.Daca la baie robinetul a fost defect si de asemenea vasul de WC trebuia sa informati si noi remediam pe loc defectiunile.Nu obisnuim sa nu raspundem prompt la doleantele turistilor.La masa nu am avut pachet cu demipensiune,am avut pachet cu pensiune completa pe parcursul celor 3 zile iar notele de plata se intocmesc tocmai pentru a reflecta real valoarea mesei.Au fost oferite 2 variante de meniu (la alegere)si la masa traditionala de Paste s-a servit bautura la alegere (Wisiky,coniac,vodca,bere,vin 500ml/pers,apa minerala ,sucuri la copii ),iar ca desert cozonac .Toti turistii au fost multumiti ,mai putin dumneavoastra!Cititi va rog impresiile celorlalti ,inclusiv de la Paste !Nu este frumos sa aruncati cu noroi in munca depusa de angajatii unitati in frunte cu patronii ! este pacat ! Obsevatiile se fac pe loc daca sunt reale ,iar in situatia de fata nu ni le insusim ,consideram ca sunt tendentioase.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ioana Carmen P. - Bucuresti
( sejur: 14.04.2017 - 17.04.2017 )
10
- atmosfera de 5 stele;
- rasfat culinar si balnear total;
- personal foarte amabil;
- mancare proaspata, gustoasa, pe saturate si ca la mama acasa;
- curatenie deplina;
- camere superbe cu peisaj spectaculos;
- totul la un pret incredibil de accesibil;
- cel mai frumos Paste.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iuliana - Bucuresti
( sejur: 26.02.2017 - 04.03.2017 )
10
Totul, amplasare, design, curățenie, amabilitate si profesionalism.

Chiar nimic de reprosat. Totul super ok.
Răspunsul unității: ( 09.03.2017 )

Buna ziua Doamna Dinu,
Multumim pentru aprecierea calitatii serviciilor din unitatea noastra !
Cu multa placere va asteptam sa veniti si alta data la noi in unitate .
Cu deosebita stima,
Director V.Zamfir.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Dumitru B. - Slatina
( sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017 )
10
Ambianta, personalul. Locatia foarte bine aleasa. Proprietarii foarte amabili, serviabili si comunicativi.
Cu acces gratuit la internet WiFi. Cinele festive au fost foarte frumos organizate, muzica buna, lejera, fara abundenta de decibeli.

Am dorit sa scriu despre o parcare mica si despre Politia Locala care nu te lasa sa parchezi pe trotuar. Dar aceste inconveniente sunt rezolvate si depinde doar de bunavointa clientuli. In apropiere exista o parcare imensa supraetajata.
Nu inteleg de ce multi turisti prefera ca autoturismul lor sa fie parcat sub fereastra. Suntem o tara sper civilizata si existenta unei parcari amenajate in statiune rezolva totul.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Romanita - Bucuresti
( sejur: 09.05.2016 - 18.05.2016 )
10
A fost o placere sa petrecem 9 zile in acest minunat hotel.
Am facut proceduri de fizioterapie, ne-am odihnit si ne-am incarcat cu energie pentru restul de timp ramas pana la concediul din vara. Recomand tuturor care ajung in Olanesti hotelul alice care este foarte curat, cu personal foarte amabil si care iti ofera o mancare foarte buna.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Felicia B. - București
( sejur: 23.04.2016 - 02.05.2016 )
9.3
Zâmbetul pe chipurile celor de la hotel.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Elena Elvira I. - Bucuresti
( sejur: 24.12.2015 - 28.12.2015 )
10
Totul este pus la punct, ca la carte.

Televizorul dintr-o camera a apartamentului era cam obosit si a fost schimgat imediat, deci nu este o nemultumire. Televizoarele se mai si strica, uneori...
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionut Daniel - Bucuresti
( sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015 )
8.8
Personal ok, mancare gustoasa, conditiile din camera mai mult decat decente si foarte multa liniste.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Sorin - Dr.tr.severin
( sejur: 06.07.2015 - 13.07.2015 )
9
- Personal foarte amabil, pornind de la paznic, receptionere, bucatarese si domnisoarele de la tratament.
- Amplasare in zona linistita si foarte aproape de centrul statiunii.
- Mancarea foarte buna, diversificata si la preturi acceptabile.
- Apele minerale de dimineata pot fi aduse la receptie (si incalzite) de catre personalul unitatii.

-parcarea proprie nu are decat 6 locuri, iar pe trotuar primesti somatie de la Politia Locala ca nu ai voie cu masina decat 30 de minute;
-ferestrele nu au plase de tantari;
- pentru apartamentele de la mansarda nu ar trebui sa se perceapa taxa pentru folosirea aerului conditionat deoarece aici oricum este cu 4-5 grade mai mult decat in camerele de la etajele inferioare;
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Viorel C. - Bucuresti
( sejur: 29.12.2014 - 02.01.2015 )
10
De la patron pana la ultimul angajat persoane foarte amabile, saritoare . Curatenie, cald in camere, mancare si bautura mult prea multa.

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 Urmatoarea »
CONTACT
Vasile Zamfir
0740 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare