Vila Denisa din Azuga

Azuga, str. Ritivoiu, nr. 23  
Felicia din Manama Bahrein

Ne-a plăcut curățenia, varietatea și calitatea equipamentelor, a veselei si à decoratiunilor. Gazde primitoare care ne-au făcut să ne simțim ca acasa. Saltele de calitate și căldură din belșug.Vom revenii cu siguranță.

​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare
Vila Denisa este construită în 2008, Curtea are o suprafață de 100 mp, unde se pot desfășura multe activități(petreceri în aer liber, leagăn de relaxare, loc de joacă pt copii), grătar/gril, grătar/fișh, mese/scaune, umbrelă, Living de 90 mp, Bar, o baie si bucătărie cu tot ce aveți nevoie...
La etajul 1 sunt 3 camere și 2 balcoane, la mansardă alte 3 camere, grupuri sanitare...
Totul este mobilat modern, televizoare Lcd(Panasonic Viera) și Plasmă(LG/living), cablu tv, grupuri sanitare, internet wireless...

Vă așteptăm cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Cristi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.