adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Minut din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Negresti, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Minut din Vatra Dornei


   Ion din Craiova Jud Dolj
nota: 9.8
schedule sejur: 24.07.2017 - 01.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia , ordinea din camera si hotel
thumb_down
Aprecieri negative:
Includerea micului dejun in costul cazarii ,un control al starii bunurilor din camera
   Gabriela S. din Iasi
nota: 8.3
schedule sejur: 12.02.2016 - 15.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos și curat.căldură și apa calda pe tot parcursul șederii. Aproape de telescaun .personal drăguț și primitor..multe cuvinte de lauda..
thumb_down
Aprecieri negative:
Wi-fi slăbuț in camera pe toată perioada nu s-a făcut curățenie în camera(în baie respectiv) și nici nu s-au schimbat prosoapele..restaurantul închis fiind nevoiți sa mergem sa luam masa în alte locații. .
   Miruna din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 09.02.2016 - 10.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil.
Camere curate.
Aproape de centru si de gara.
   Dan din Iasi
nota: 4.8
schedule sejur: 07.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera in sine este frumoasa, mare si placut mobilata, cu ferestre mari sa intre lumina si orientata catre telescaun.
- fotoliul din camera care este foarte odihnitor
- cabina de dus - este mare
- disponibilitatea de a mi se schimba camera (dupa discutii cu patroana)
- scuzele patroanei (acceptate) pentru felul in care ne-a primit, spunand ca toanele ei sunt de la sarcina.
- localizare - chiar langa statia de telecablu
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu era curata, am gasit fire par lung peste tot - pe mocheta si pe paturile din dulap. Paturile pe langa faptul ca au fire de par, mai miroase si urat, drept dovada ca nu este facuta curatenia cum ar trebui. Sunt pensiuni care nu au acest pret si care au o atitudine politicoasa fata de turisti si care nu afiseaza atat de mult dispret. Mizeaza pe faptul ca sunt hotel si de asta au atitudine sfidatoare, probabil. Oricum este o nota proasta pentru ei.
- nu este aspirat cum trebuie
- schimbati para de la dus pentru ca curge apa pe alaturi
- pentru banii si pretentiile `hotelului` ar fi trebuit sa fie si un frigider
- atitudine sfidatoare a patroanei.
- amintesc si faptul ca patroana isi facea de treaba(poate mi s-a parut!), dupa ce i-am dat banii pe cazare si a trebuit sa-mi dea factura pe bani, poate uitam..., numai ca am stat pana ce m-a intrebat intr-un tarziu daca vreau factura.
Abia ajunsesem si am cerut fetei de la receptie sa vad camera, cand apare patroana si cu un aer superior, imi spune de mai multe ori (fara sa auda ca am multe bagaje) sa mut masina din fata intrarii hotelului, pentru ca trebuia sa bage marfa, aceasta dupa ce abia ajunsesem, eu coborasem din masina sa vad de cazare si sotia ramasese in masina cu copilul. Am spus fetei de la receptie sa-mi arate camera si mut imediat masina ce am dau bagajele jos - 2 trolere mare+mic si doua genti de voiaj cu diverse -(parcarea era in vale si drumul era cu zapada si gheata).

Am urcat sus la etaj 2 si am vizionat o camera care nu era aerisita, mirosea a fum de tigara. Am cerut alta si apoi am coborat sa aduc bagajele. Cu totul a durat cred, 15 minute in care am avut discutii si cu patroana. Am dat bagajele jos si am mutat masina. Daca as fi avut o alta rezervare plecam pentru ca este inadmisibil sa te comporti asa cu turistii, asta in conditiile in care era joi, ora 13,00 - deci nu era nici o graba.

Daca citeste si patroana,- am vazut mai multe masini - una cu numar de italia cu schiuri deasupra, care nu cred ca era pentru aprovizionare! si un jeep cheroke care au stationat chiar in usa hotelului, si pe care se pare ca ea nu le-a vazut si ii recomand sa mai mearga la niste cursuri de bune maniere in turism.

Chiar daca primesc lamuriri si raspunsuri la ce am scris eu, nu conteaza sau nu mai conteaza pentru ca am sa evit sa ma mai cazez la acest `hotel` - am facut acest comentariu din doua motive:
1. Sa vada si alti potentiali turisti ca pot fi tratati nerespectuos
2. Patroana sa-si schimbe atitudinea sau sa lase pe altcineva sa managerieze hotelul - cineva cu aptitudini de hotelier.

O zi buna!
Răspunsul unității:
In calitate de administrator al hotelului sunt foarte interesata de parerea dvs. Precum si a celorlalti clienti de-ai nostri, mai mult decat atat, consider ca acestea ne determina sa oferim servicii mai bune.

Insa, mentionez cateva aspecte importante: toate nemultumirile sesizate in timpul sejurului au fost remediate, iar cele care nu au fost semnalate personalului sau administratiei la momentul respectiv ( ex. : capul de dus defect-inconvenient semnalat in aceasta recenzie la 5 zile dupa terminarea sejurului) s-au remediat cu prima ocazie.

Legat de ce ar trebui sau nu ar trebui sa includa pretul, in momentul rezervarii vi s-a comunicat foarte clar ce include si ce nu, iar dvs. Ati acceptat conditiile.

Referitor la rugamintea de a muta masina:
1. Aceasta era parcata in fata hotelului in mijlocul unei suprafete in care se pot parca in mod normal 2 masini fara sa blocheze accesul in sau din parcarea hotelului
2. Masina dvs. Era parcata intr-un mod in care nu mai putea intra sau iesi nici-o alta masina
3. V-am rugat politicos doar sa mutati masina in asa fel incat sa nu blocati accesul spre parcare pentru ceilalti clienti ai hotelului si spre zona de aprovizionare, rugandu-va in acelasi timp ca dupa ce urcati bagajele in camera, sa duceti masina in parcare
4. Nu am sugerat nici macar o clipa ca ar trebui sa carati bagajele tocmai din parcare pe gheata si zapada, v-am rugat doar sa mutati masina in dreapta sau in stanga din cauza ca bloca accesul spre parcarea hotelului si zona de aprovizionare
5. Masina pe care ati vazut-o parcata in celelalte zile in fata hotelului era masina de serviciu, era parcata corespunzator si nu bloca accesul in hotel sau spre parcarea acestuia.

Multumim pentru sesizarile dvs. Si aveti promisiunea noastra ca vom face tot posibilul sa rezolvam problemele decrise si sa imbunatatim conditiile pentru confortul clientilor care ne calca pragul.
   Dragomir M. din Slobozia
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2015 - 26.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel foarte curat, personal amabil, privelistea minunata!
   Violeta H. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 20.03.2015 - 22.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un personal cooperant si atent cu nevoile turistilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus la ciorbe =bucatarul nu le are cu ciorbele deloc
   Corina R. din Bacau
nota: 8.7
schedule sejur: 12.02.2015 - 14.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere.Restaurantul si bucataria bune,personalul amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea apei la dus functioneaza mai greu
   Florin din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 02.08.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspect general placut, curatenie, amplasare buna, parcare incapatoare, priveliste placuta pt camerele cu vedere in spate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plata in avans
   din Calafat , Jud. Dolj
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, confortabile, personal foarte amabil și mâncăruri delicioase la restaurantul hotelului.
Mulțumim pentru ospitalitate și o să revenim cu drag când se va putea.
   Niculai S. din Suceava
nota: 9.7
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea de bun gust, curatenie impecabila, personal foarte amabil si primitor, mincarea excelenta, proaspata si gustoasa, locatie fantastica, camere confortabile, nu avem decit cuvinte de lauda pt acest colt de rai, minunat, pt gazdele care ne-au primit cu bratele deschise si ne-au gazduit `ca la mama acasa`.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de obiectat
   Adrian C. din Pascani
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2013 - 25.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare f. Buna, conform solicitarii. Personal amabil. Privelistea exceptionala.
thumb_down
Aprecieri negative:
La pretul de 120 lei/camera, aceasta ar putea fi dotata cu frigider inclus in pret. Am avut nevoie de frigider si a trebuit sa platesc suplimentar 10 lei.
Răspunsul unității:
Multumim pentru sesizare.
   Eduard P. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 17.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul se aflã chiar lângã telescaun.
Prețurile pentru cazare și masã sunt foarte bune, în raport cu serviciile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul este închis în timpul sãptãmânii (luni-joi).
Răspunsul unității:
Din data de 26.04.2013, programul Restaurantului din cadrul Hotel Minut*** este:
Luni-Duminica
8.00-22.00
   Robert C. din
nota: 9.5
schedule sejur: 27.01.2012 - 29.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta placuta, caldura, camere spatioase, mancare diversificata f buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Evacuare apa la dus.
Răspunsul unității:
Am remediat problema. Va asteptam sa reveniti la Vatra Dornei!
   Anca Raluca L. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2011 - 24.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O sa fiu scurt: totul este impecabil si se face curatenie (cu schimbare prosoape) zilnic. Mult peste asteptari. Restaurantul este o surpriza placuta din toate punctele de vedere (pret, servire, meniu).
thumb_down
Aprecieri negative:
Domnul primar s-a hotarat sa repare drumul in timpul sezonului (se urca 200 de metri pe drum in constructie). Oricum minusul este temporar si nu are legatura directa cu hotelul.
Răspunsul unității:
Drumul catre Hotelul nostru s-a asfaltat in August 2011.
   Stefan V. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 10.06.2011 - 20.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia este excelenta, in vecinatatea telefericului si a unor izvoare curative si in apropierea zonelor silvice-izvoare de sanatate. Personalul este amabil si destul de serviabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatiile din baie sunt cam subrede, scurgerile la cazile de dus mai trebuie sa fie desfundate. Cei din conducere sunt cam inflexibili cind este vorba de a face unele inlesniri.
Răspunsul unității:
Administratia hotelului s-a schimbat intre timp. Va asteptam sa reveniti la Hotel Minut ***, in Vatra Dornei.
   P. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 21.01.2011 - 23.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost placut inpresionati de confortul camerei, de curatenia, de caldura, de amabilitatea personalului, intr-un cuvant (de fapt mai multe) ne-am simtit foarte bine. Vom reveni foarte curand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate putin prea cald dar asta s-a reglat cu temperatura de afara.
CONTACT UNITATE
Rusu Simona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,