Hotel Minut din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Negresti, nr. 33  
Ion din Craiova Jud Dolj

Curatenia , ordinea din camera si hotel

​Capacitate: 54 adulți în 25 spații de cazare
Situat in statiunea Vatra Dornei, in judetul Suceava, Hotelul Minut dispune de o amplasare aparte, la baza partiei Telescaun.

Date de contact: 0230 372 070 sau e-mail

Cadru pitoresc ofera multiple posibilitati de petrecere a vacantelor, pe tot timpul anului.

Capacitati de cazare, masa si recreere:
- 3 camere cu pat matrimonial, Tv, cablu, telefon, baie proprie, dus, apa rece si calda, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Rusu Simona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.