Casa Eco Dorna din Vatra Dornei grade grade grade

Vatra Dornei, str. Negresti, nr. 52B-C  
Loredana din Iasi

Curatenie , caldura , apa calda , atmosfera primitoare!!! Recomand cu mare drag si oricand vom reveni! Gazdele sunt oameni minunati !

​Capacitate: 13 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare
Doua casute ca in povesti, doua cabane din lemn rotund in oglinda, care capteaza atentia datorita aspectului deosebit si a asemanarii izbitoare dintre ele. Si-au primit cu caldura primii turisti la Craciun 2016. Acestea sunt situate în zona turistica a orasului, la baza celei mai lungi partii de schi din statiune (a doua ca marime din tara), care beneficiaza de transport cu telescaunul.
Capacitate/cabana: (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Catalina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.