Pensiunea Mirani din Valea Stezii grade grade grade grade

Valea Stezii, DJ 106 A  
la aproximativ 15.0 km de centrul localității Paltinis
Adrian din Constanta

Locatia este foarte buna, cu strada aproape dar nu la strada, cu rîul chiar in fata, camerele si baile foarte mari, foarte curat. Foisoare in curte, privelistea minunata, patronul si personalul foarte politicosi. Ne-am simtit foarte bine si probabil vom reveni.

​Capacitate: 22 adulți în 11 spații de cazare
Pensiunea Mirani dispune de 24 de locuri in 10 camere duble , Tv, balcon.

Situata intr-o zona deosebita, pe drumul ce leaga Sibiul de statiunea montana Paltinis, la 15 Km de Sibiu, la poalele Muntilor Cindrel, pe cursul Vaii Stezii, pensiunea Mirani va ofera:

- restaurant cu o capacitate de 120 locuri (organizam momente festive: nunti, botezuri, aniversari, petreceri private)
- terasa cu o capacitate (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check livadă
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check șemineu
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.