Casa Panorama din Sovata

Sovata, str. Restad, nr. 40  
Nota 9.2 / 52 recenzii 10 - Excelent !
Alexandra din Iasi

Amabilitatea gazdei Linistea data de locul in care este amplasata pensiunea Facilitatile de care dispune( foisor, bucatarie) Amplasarea fata de magazine si statiune

​Capacitate: 16 adulți și 1 copil în 8 spații de cazare
Plateste sejurul cu tichete de vacanta sodexo,Cheque Vacances

Pensiunea se afla in Sovata, intr-o zona foarte linistita, ferit de zgomotul automobilelor si de praf, intr-un loc linistit, in apropierea padurii, fiind deschisa in toate anotimpurile pentru cei dornici a petrece concediul mult dorit la un pret acceptabil.
Ofera cazare in camere moderne, dotate cu grup sanitar propriu, apa calda, incalzire (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Fancsali Zsolt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.