Pensiunea Diana din Prejmer grade grade grade

Prejmer, str. Mare, nr. 869  
la aproximativ 18.7 km de centrul localității Brasov
Mihai Mircea din Cluj Napoca

Curatenie, liniste, dotare.

​Capacitate: 25 adulți în 7 spații de cazare
Pensiunea se gaseste la doar 12 km. De Brasov, in localitatea Prejmer, un loc de relaxare si petrecere a timpului liber intr-o atmosfera rustica, transilvaneana.
Va stam la dispozitie cu camere clasificate de ministerul turismului la 3 margarete, dotate cu bai proprii cu apa calda permanenta, incalzire centralizata, balcon, terasa acoperita, wi-fi gratuit, cablu tv, loc de parcare, foisor si gratar (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fax
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mioara Comanelea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.