adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Family din Praid 3 grade grade grade

Praid , nr. 117  

Descrierea camerelor si pozele pensiunii Family din Praid

Cameră triplă

Nr. cameră Baie Capacitate
1 checkda
3 adulți

Cameră triplă

Nr. cameră Baie Capacitate
2 checkda
3 adulți

Cameră 4 locuri

Nr. cameră Baie Capacitate
3 checkda
4 adulți

Cameră dublă matrimonială

Nr. cameră Baie Capacitate
4 checkda
2 adulți

Suita

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
5 checkda
2 adulți
și
2 copii
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkfrigider in camera
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkseif in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par

Cameră triplă

Nr. cameră Baie Capacitate
6 checkda
3 adulți

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
7 checkda
2 adulți

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
8 checkda
2 adulți

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
9 checkda
2 adulți

Suita

Nr. cameră Baie Capacitate
10 checkda
2 adulți
și
2 copii

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
11 checkda
2 adulți

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
12 checkda
2 adulți

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate
13 checkda
2 adulți
CONTACT UNITATE
Faur Ilona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,