adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Maria Birlea din Poienile Izei

Poienile Izei , str. Principala, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Maria Birlea din Poienile Izei


   Marius M. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2017 - 18.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ca la mama acasa! Am avut parte de un concediu minunat din toate punctele de vedere. O adevarata gazda primitoare Dm Maria . Cu siguranta o sa revenim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri. Dm Maria a stat tot timpul la dispozitia oaspetilor.
Răspunsul unității:
Va pupam dragii noștri si va mai așteptăm cu drag
   Adrian din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajele,linistea,ospitalitatea,mâncarea buna,relativa facilitate în a vizita diverse obiective turistice(mocanita,cascada cailor la Borsa,manastirea Bârsana,etc.).
Răspunsul unității:
Multumim, va salutam cu drag !!!!
   Mihai A. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 06.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dorim sa va multumim din tot sufletul si pe aceasta cale pentru profesionalismul de care ati dat dovada, caldura si suportul acordat pentru organizarea sejurului nostru din 06-09.08.2015. Impreuna ne-ati implinit un vis din care nu vrem sa ne trezim! Am tinut in mod special sa stiti ca totul a decurs minunat iar sejurul a fost unic si extraordinar din toate punctele de vedere! A fost o “iesire” perfecta pe care nu o vom uita niciodata! Toti prieteniii, fara exceptie, ne-au felicitat, ne-au spus ca totul a fost impecabil si ca nu puteam sa facem o alegere mai buna. Au fost foarte incantati de locatie (imprejurimi superbe, casa eleganta, frumos amenajata, aerisita, cu lumini imbietoare, ferestre mari ), de servire (mesele traditionale , promptitudinea in asezarea meselor), precum si de preparatele culinare care au fost minunat de gustoase, proaspete si pe placul tuturor.
Suntem foarte fericiti ca vizita noastra a iesit exact cum ne-am dorit si am fost placut impresionati ca totul a fost gandit in cele mai mici detalii (ne referim aici la suportul nemarginit acordat in timpul cazarii , meniul excelent, gazdele amabile si atente, servirea ireprosabila, si nu in ultimul rand comportamentul impresionant). Personal, recunosc ca nu am intalnit servicii atat de bune !
Felicitari din suflet! Sunteti o echipa de profesionisti si chiar nu avem cuvinte sa va multumim pentru ce ati facut pentru noi! Ne consideram norocosi si fericiti ca am avut prilejul sa va cunoastem . Vom reveni cu mare drag si cu siguranta va vom recomanda oricand din toata inima!
Consider ca prin cele scrise , am sintetizat plusurile suficient de corecte , astfel incat sa intelegeti ca este o locatie ideala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai in gluma , mai in serios am sugerat ca vacutele din grajd sa mai aiba din cand in cand si prilejul de a paste linistit in aer liber ! Precum noi , oamenii si ele au dreptul sa profite de lumina naturala !
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru cuvintele frumoase. Ne bucuram ca v am intalnit, sunteti oameni deosebiti, prietenosi, veseli, de omenie( cum se zice la noi :) )si oricand doriti sa reveniti, va asteptam cu tot dragul. Va salutam cu drag pe toti. Multumim inca o data.
   Florin P. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2015 - 22.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul la superlativ. Mancarea excelenta, cazarea ireprosabila, gazdele minunate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus ar fi drumurile. Locatia se afla la jumatatea distantei catre toate punctele de interes (mocanita, cascada cailor, pescaria alex, sightul marmatiei etc) iar daca drumurile ar fi mai bune, totul ar fi excelent. Da, bineinteles, cum pensiunea nu are treaba cu drumurile, minusurile le contabilizam la autoritatile locale.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecierile sincere. Va salutam si va pupam cu drag !!!!
CONTACT UNITATE
Birlea Maria
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,