Pensiunea Ileana din Ploiesti grade grade grade

Ploiesti, bd-ul Republicii, nr. 224  
Tünde Melánia din Mediaș

Pensiunea este amplasată într-o locație foarte bună, aproape de mall, a fost foarte curat în cameră, are o grădină foarte bine amenajată și proprietarii au fost foarte primitori.

​Capacitate: 17 adulți și 6 copii în 8 spații de cazare
Situata la intrare in Ploiesti, in cartierul Albert la 10 min de mers pe jos fata de Ploiesti Shoping City si la 10 min de mers cu masina de centrul orasului, Pensiunea Ileana dispune de 8 camere cu bai proprii, tv cu ecran plat, aer conditionat si minifrigider, loc de luat masa cu bucatarie utilata,parcare proprie,terasa, barbeque,internet.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check room service
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.