adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ami din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, nr. 459  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Ami din Moeciu


   Adrian din Navodari Jud Constanta
nota: 8.3
schedule sejur: 09.06.2016 - 14.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, gazdele primitoare, totul a fost ok
   Daniel din Calarasi
nota: 9.5
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata intr-o zona frumoasa. Camerele au fost foarte ok pentru 100 lei/noapte. Personalul a fost foarte amabil. Cu siguranta revenim daca mai planuim vacante in zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate n-ar strica sa introduceti si o varianta cu mic dejun. Daca n-as fi avut gps in care sa pun coordonatele exacte nu cred ca as fi gasit pensiunea. N-ar strica un indicator la intrarea pe pod.
   Liviu din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne am simtit extraordinar, revenim peste o luna.
Totul a fost foarte bine . Am stat doar o noapte , am consumat doar mic dejun, foarte bogat . Curatenie asa cum trebuie, caldura in camere , peisaj mirific.
   Marius din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 03.01.2014 - 04.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, liniste , personal discret si amabil.Camerele mari cu paturi confortabile. Caldura excelenta.Amplasarea turistica destul de buna (Cheile Gradistei 3 km, Bran 3 km, Rasnov 15 )etc, Bucataria utilata complet .
   Dumitru S. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 07.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta; conditii de cazare cazare excelente; patronii foarte primitori si amabili; bucatarie generoasa si utilata cu tot ce este nevoie
thumb_down
Aprecieri negative:
Balcoanele ar trebui segmentate pe camere; ar fi nevoie de mai mult personal administrativ si de supraveghere
CONTACT UNITATE
Ioan, Alina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,