adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hanul Cu Noroc din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Sbarcioara, nr. 59E  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hanului Cu Noroc din Moeciu


   Ovidiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.10.2017 - 02.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propritarii deosebiti, asezarea, camerele, la superlativ totul!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Liviu Mihai din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2017 - 14.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenia camerelor, discretia gazdelor, apropierea de principalele puncte de interes, privelistea incintatoare.
Mancare proaspata si foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am constatat.
   Florentina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 16.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand pentru confortul camerelor,privelistea de care te bucuri din balcon,aerul curat,curtea enorm de mare,linistea zonei,ospitalitatea gazdelor.
   Cosmn din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.06.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervarea prin link ul dvs, nu am fost nici macar contactat de cei de la pensiune, deoarece vorbisem cu ei la telefon si mi au comunicat un tarif mai mare fata de cel de pe site, motivand ca `sunt Rusaliile`, ba mai mult, nici macar nu mi garantau loc la hanul cu noroc, ci la o alta pensiune de a lor, aici locurile fiind oferite doar celor care cumpara pachetul cu masa inclusa. Daca asta este atitudinea lor fata de potentialii clienti nici nu vreau sa ma gandesc cum isi trateaza clientii cazati la ei.
   Gina din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste incantatoare. Liniste.
Gazde primitoare si mancare foarte buna, proaspata.
CONTACT UNITATE
Girbacea Ioan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,