Hotel MaRaIlis din Mangalia

Mangalia, str. Libertatii, nr. 36  
Monica din Bucuresti

Gazda a fost foarte atenta cu clientul, saritoare, a asigurat tot confortul

​Capacitate: 38 adulți și 13 copii în 19 spații de cazare
Asezat in apropierea de centrul Statiunii Mangalia, la numai 750 metri distanta de plaja, Hotelul MaRaIli’S va asteapta intr-o ambianta eleganta si confortabila pentru sejurul dumneavostra. Calitatea dotarilor, amenajarea interioara si atentia acordata celui mai mic detaliu fac ca Hotelul MaRaIli’S sa poata garanta rasfatul total al unui sejur de neuitat la mare.

Hotelul MaRaIli’S isi deschide (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Loredana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.