adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Nobel Residence din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D1, nr. 21 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Nobel Residence din Mamaia Nord


   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 29.08.2015 - 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este nou, bine facut si de bun gust. Calitatea materialelor este buna. Curat. Mobilier, tapet, culori bine alese. Pret bun raportat la oferta din zona. Am mai fost in apropiere si am gasit mult praf in camera - e si santier la strada. Se gasesc locuri de parcare, fiind la marginea cartierului, mai multe decat pe stradutele din interior.
thumb_down
Aprecieri negative:
Check in ul este la ora 16! Si nu exista aceasta informare pe site. A fost deranjant acest fapt, avand in vedere ca intentionam sa culcam copilul dupa amiaza in camera. Dupa o mica cearta ne-au oferit camera la 13.30. Au explicat ca le ia foarte mult sa curete mocheta din camere. Merg in cel putin 10 hoteluri in fiecare an iar sotia se cazeaza in cel putin 20 unitati anual si nu am intalnit asa ceva. Dupa reprosurile facute receptionera nu ne-a mai raspuns la buna ziua. Nu i-au permis cumnatului sa urce si sa ne astepte in camera pana ce ne schimbam, ca sa iesim seara la restaurant. Deranjant. Au pretins ca au avut o problema (noi ce legatura aveam?) si ca scrie in regulament. Regulament pe care nu il afiseaza si nu l-a vazut nimeni. Sunt foarte stresati de investitia facuta. Neprimitor cred ca e un cuvant potrivit. Probabil cu timpul se mai relaxeaza.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Ora de intrare in camera (check-in) si faptul ca nu poate urca in camera un vizitator. Daca oferta are conditii necunoscute nu este in regula si nici in conconcordanta cu legislatia consumatorilor.
   Mirela F. din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 14.08.2015 - 17.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, s-au schimbat prosoapele zilnic,aproape de plajă.
   Dan din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 09.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat. Totul este nou
thumb_down
Aprecieri negative:
Curgea apa pe sub cadita de dus
   Iulia din Botosani
nota: 9.2
schedule sejur: 20.07.2015 - 23.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este nou,impecabil ,confortul este ridicat,curatenie s-a facut in fiecare zi,liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au spatii de joaca pentru copii.
CONTACT UNITATE
Carmen
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,