Pensiunea Poiana Negri din Dorna Candrenilor

Dorna Candrenilor, sat Poiana Negrii, nr. 105  
la aproximativ 9.0 km de centrul localității Vatra Dornei
Pavel din Flămînzi -botosani

Liniste, curatenie, decor pe masura, si tot ce-si poate dori un turist venit la odihna.

​Capacitate: 26 adulți în 12 spații de cazare
Satul Poiana Negrii se afla la 6 km de Dorna Candrenilor (drumul European E576 Vatra Dornei - Bistrita).

Soseaua ce leaga Dorna Candrenilor de Poiana Negrii este asfaltata recent si strabate o zona deosebit de pitoreasca de-a lungul paraului Negrisoara.

La Pensiunea Poiana Negri se ajunge urmand prima ulita la stanga dupa intrarea in Poiana Negrii, respectiv prima la dreapta dupa cca. 300 m.

Daca (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check discotecă
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină la terți
  • check râu în curte
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Ticsa Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.