adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Oprisan Adrian din Crisan 3 grade grade grade

Crisan , str. Principala, nr. 179  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Oprisan Adrian din Crisan


   Iulia din Tg Mures
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2014 - 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune familiala, cu gazde extrem de amabile si o bucatarie de casa excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic special de sesizat.
   Lisman E. din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati pe perioada 13-16 August 2013, camerele erau curate, mancarea foarte buna, personalul cordial si mereu la dispozitia noastra.
Am facut 2 excursii cu barca, foarte frumoase. Spre deosebire de multe barci cu vizitatori care treceau pe langa noi cu motoarele la maxim, noi am putut avea placerea unei plimbari linistite, observand si gustand din plin fauna si flora Deltei. Foarte frumoase traseele pe care ni le-a propus domnul Florin.
thumb_down
Aprecieri negative:
Absenta laptelui la micul dejun.
Prajitura de dupa cina era insipida. Chiar daca doamna bucatareasa facea un peste exceptional, prajiturile nu sunt punctul ei forte.
   Andrei-george R. din Slobozia
nota: 9.2
schedule sejur: 08.10.2011 - 11.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare -ok- transport -ok, personal Ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Am prins o perioada in care a fost foarte frig- si nu au mers caloriferele
   Amalia T. din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2011 - 26.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super oameni proprietarii, buna mancarea, peisajele, camera mare, baie mare, liniste.
CONTACT UNITATE
Florin Oprisan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,