adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Deea Marii din Costinesti

Costinesti , str. Stejarului, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Deea Marii din Costinesti


   Carmina din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 01.09.2017 - 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabil,odihnitor,de mers si alta data
thumb_down
Aprecieri negative:
De lucrat mai mult la curatenie
   Iuliana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 11.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii si conditii bune
Foarte departe de plaja pentru cei fara masina dar vila este superba,conditii perfecte
   Alexandra din Timisoara
nota: 4
schedule sejur: 21.07.2016 - 28.07.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
In primul rand mi au încurcat camera mi au dat una mai mica pentru care mi au luat inca 70 de lei in plus.In al doilea rand curatenie se face doar cand se eliberează camera,timp de 7 zile niciodată nu a intrat in camera pt a face curățenie in baie iar lenjeria am.fost nevoită s o rog eu sa o schimbe.Sa nu mai vorbim ca nu exista nici macar un prosop de fatala baie.
Răspunsul unității:
1- ati facut rezervare pentru o camera tripla, respectiv 2 adulti+ 2 copii;
2- in locatie au venit 3 adulti+ 1 copil;
3- chiar daca ar fi trebuit sa va refuzam accesul in camera( intrucat nu corespundea solicitarii si rezervarii facute de d-voastra) totusi v-am dat fara nici un cost suplimentar inca un pat pentru a patra persoana;Ca atare in camera tripla ati avut un pat dublu matrimonial + 2 paturi single;
4- nu v-am cerut nici un ban in plus;In plus, nu v-a oprit nimeni din a schimba pensiunea- daca aceasat nu corespundea asteptarilor d-voastra;
5- dupa cum v-am spus pe parcursul sejurului, in camerele turistilor se intra la solicitarea acestora- pentru curatenie si schimbat lenjerii; Intr-adevar, aceasat este diferenta dintre un hotel care are serviciu permanent de house kiping( si tarife substantial mai mari) si o pensiune/ vila, la care costul este mult mai mic si curatenia in camere se face la solicitare.
6- ati avut prosoape, iar daca ati fi dorit mai multe cu siguranta v-am fi dat si altele;

Sugestia noastra este ca pe viitor sa incercati sa faceti rezervari corecte( si nu la noi...), pentru ca doar in acel caz veti beneficia de camere pe masura nevoilor d-voastra. Va asigur ca marea majoritate a pensiunilor, vilelor si hotelurilor nu v-ar permite accesul in camera daca situatia de fapt nu corespunde rezervarii efectuate. Probabil ca ati incercat sa ne pacaliti pentru a plati un tarif mai mic( si ati reusit sa o si faceti...), dar faptul ca tot d-voastra sunteti nemultumiti este uimitor!


Succes!
   Costinel din București
nota: 9.3
schedule sejur: 27.06.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdei, piscina, camerele curate si linistea care inconjoara locatia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista
   Marinela B. din Bilca Suceava
nota: 8.7
schedule sejur: 24.06.2016 - 29.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte placuta șederea mea acolo! Proprietarii niște oameni de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a plăcut ca era c-am mare distanța de plaja.Aveam 20 de minute de mers.
   Ioan din Buhusi
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele, locatia, atmosfera toate au fost excelente.Vom reveni cu siguranta si in viitor.
   Maria din Otopeni
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O atmosfera foarte placuta. Proprietarii foarte amabili, drăguți.
CONTACT UNITATE
Silviu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,