Pensiunea New-Interlux din Costinesti grade grade grade

Costinesti, sat Costinesti, str. Stejarului, nr. 46  
Nota 9.71 / 6 recenzii 10 - Excepțional !
Gabriela din Ploiesti

Este o locație minunata , servicii deosebite, totul este foarte frumos

​Capacitate: 60 adulți în 30 spații de cazare

Nu se accepta animale de companie in unitatea de cazare.

Rezervarile pentru week end se fac incepand de joi orele 18.00 anterior week endului respectiv.

Va asteptam sa va racoriti/relaxati la pensiunea NEW-interlux din Costinesti(Schitu),
Pensiunea se afla la o distanta de 10 minute de mers pe jos pana la plaja Costinesti.

Constructia este finalizata la cele mai inalte standarde de calitate, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check piscină
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.