Casa Dfg din Costinesti

Costinesti, sat Costinesti, str. Aleea Litoral, nr. 10  
Alina din Ploiesti

Condiții de cazare foarte bune, foarte curat, personalul foarte drăguț, totul la superlativ, restaurantul cu mâncare foarte buna si preturi accesibile

​Capacitate: 10 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare
Situata pe Aleea Litoral, la jumatatea strazii( starda cea mai populata din Costinesti). Este o constructie noua, dispusa pe 2 etaje, incepand cu anul 2014 fiind introdusa in circutul turistic.

Unitatea se afla la o distanta de 50 metri de plaja, 2 minute de mers pe jos accesul in unitate facandu-se din Aleea Litoral.

Tinand cont de amplasamentul unitatii sunteti avantajati dpdv al cluburilor, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check restaurant
  • check schimb valutar
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dragomir Florentina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.