adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Arido din Cornu 4 grade grade grade grade

Cornu , str. DN1, nr. 1167  
​Capacitate: 24 adulți în 12 spații de cazare.
Asezata pe Valea Prahovei unde este un climat bland si uscat cu o calitate a aerului clasificata ca fiind cea mai buna din Romania, datorita ozonului si ionilor negativi cu efect terapeutic, si un cadru natural deosebit, situata in Cornu de jos, la 20 km de Sinaia si barajul Paltinu de pe Valea Doftanei, pensiunea va pune la dispozitie spatii de cazare moderne respectiv 12 camere duble toate avand confort de 4*, cu doua paturi individuale, cu bai proprii, balcon, tv, internet, telefon circuit inchis, mini bar. Se ofera micul dejun.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check echitatie
  • check schimb valutar
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check acces la bucatarie
  • check jacuzzi
  • check room service
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maki Naim
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,