Vila Villa Edel din Constanta grade grade grade

Constanta, str. George Enescu, nr. 30 b  
Cristina din Bucuresti

Locatie buna: aproape de piata, de restaurant pentru servit masa de pranz, supermarket. Vila este destul de racoroasa, foarte putin am folosit aerul conditionat.

​Capacitate: 26 adulți în 12 spații de cazare
Villa Edel se afla in zona Tomis Mall - teatrul Fantazio cu acces la plaja Modern.

clinica DE medicina hiperbara `hbot` -450M
clinica medicala regina maria
RMN medlife
implantodent
spitalul general medstar

Va stau la dispozitie 12 camere elegante, fiecare avand baie proprie, telefon, internet, televizor, radio, mini bar, aer conditionat

Pensiunea dispune de un salon pentru servirea mesei, cu 30 (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Georgescu Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.