adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ily din Colibita 3 grade grade grade

Colibita , str. principala, nr. 218a  
​Capacitate: 10 adulți și 5 copii în 5 spații de cazare.
Agropensiunea Ily din statiunea climaterica Colibita a fost construita in anul 2015 cu sprijinul fondurilor europene. Unitatea turistica de 3 Margarete beneficiaza de mai multe dotari precum:
- 5 camere cu bai ,TV si terase proprii
- sala mese 55 mp
-bucatarie complet utilata
- centrala termica
- panouri solare apa calda
- 5 terase dintre care una de 54 mp
- baie de seviciu
-parcare
- un peisaj exterior superb
Pensiunea este situata intr-un peisaj mirific, incarcat de liniste aflandu-se in mijlocul padurii pe partea stanga a lacului la 5 km de barajul acestuia.
Asadar iubitorii de natura, liniste, relaxare, confort, drumetii montane si alte activitati specifice zonei noastre sunt asteptati cu mult drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,