adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Encian din Colibita 4 grade grade grade grade

Colibita , str. Principala, nr. 255B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Encian din Colibita


   Mircea din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda extrem de primitoare si atenta.
Conditiile de cazare foarte bune, apartamentele sunt bine dotate si este foarte curat.
   Dan din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Concept de locație deosebit
Curățenie
Amplasament
Amabilitate proprietari
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Alin R. din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot
Ai tot de ce ai nevoie
Curatenie
Gratar in curte
Tarc pt copii
Aproape de fisherman
Magazin aproape
Internet bun
Cable tv cu multe programe
A fost o experienta absolut superba
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am dus lipsa de nimic
   Diana din Iași
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, atmosfera minunata, zona superba! Ne-am simțit foarte bine, vom reveni cu drag !
   Monica din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație excelenta, gazdă primitoare, dotări utile si de calitate, condiții perfecte pentru relaxare și liniște. Pensiunea este foarte bine gândită pentru familii cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Gheorghe B. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,confort,tot ce-ti trebuie sa te simti bine.Sper sa fie pastrate aceste conditii cat mai mult timp !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri.
   Constantin Z. din Tg Ocna
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este nou cu mult bun gust.Gazda este amabila
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,