adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Floarea Soarelui din Cheia 3 grade grade grade

Cheia , str. Dn1a Cheia, nr. 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.9/10 Foarte bine
76 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(18 recenzii din 76).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:8.9
monetization_on Prețuri:9.1
location_on Localizare:8.7

Recenziile pensiunii Floarea Soarelui din Cheia


   Cristiana din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, Mancare buna la restaurant, intreg personalul amabil si serviabil
   Corina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 14.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate, mancare gustoasa servita rapid
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile un pic cam mari in restaurant.
   Dan din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 01.06.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut apa calda, caldura, curent, sapun
- a fost curat
- am gasit si loc de parcare
- exista restaurant
thumb_down
Aprecieri negative:
Internetul nu a mers cat timp am fost cazati
- ne-ar fi placut un frigider
- lipseste atentia la detalii in camera. Ex: nu aveam scaune sau o masa ca lumea in camera, para de dus nu functiona cum trebuie.
- nu s-a golit cosul de gunoi de pe o zi pe alta
   Niculae din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte mari si curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Mirela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 10.02.2017 - 12.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, priveliste frumoasa, liniste
Răspunsul unității:
Va multumim!
Va asteptam cu drag si alta data!
   Gabriela D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Organizarea, ospitalitatea, serviciile, conditiile de cazare, masa... Totul!
Răspunsul unității:
Multumim frumos!
Va asteptam cu drag si alta data!
   Simona S. din București
nota: 8
schedule sejur: 24.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare bună. Atmosfera prietenoasa.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie. Va asteptam si cu alta ocazie.
   Mariana din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, mobilier modern, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul, ok per ansamblu, mult mai activi zi mai receptivi dupa ce a venit patroana.
   Ilie din Rimnicu Vilcea
nota: 9.3
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea, curatenia, servirea, bucataria foarte tare, ambianta
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un mare plus este locatia linistita(Cheia nefiind inca aglomerata de turisti iar peisajul este superb de jur imprejur), chiar daca pensiunea se afla la un drum national traficul nu este deranjant. Cel putin pe week-end. Ca si gazde, iarasi un mare plus. Aici scot in evidenta amabilitatea personalului si dorinta de a te face sa te simti cat mai bine. Pentru noi a fost fost o experienta placuta si ne-am simtit ca intre prieteni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit inca minusuri. Mai cautam...
   Bogdan din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 06.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Licalizare
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie la rezervari
   Tudor J. din Oras Fierbinti Targ Judet Ialomita
nota: 9.5
schedule sejur: 31.07.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea foarte buna-pretul destul de mic pentru cantitatea si calitatea servita.Personalul placut chiar daca este tanar si fara experienta,da dovada de serviabilitate si respect pentru clienent,ceea ce te determina sa-i acorzi nota maximala.Pretul pentru cazare destul de convenabil fata de confortul oferit.O nota plus acord pensiunii si pentru faptul ca are posibilitatea de a oferi afara de cazare si masa,creand astfel un plus de confort turistului.Distanta fata de punctele de interes destul de mica.Recomand cazarea in aceasta locatie atat turistilor cat si ocazionalilor care sunt in trecere si vor sa se odihneasca intr-o admosfera placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomand dotarea balcoanelor cu cel putin 2 scaune si o masuta,creindu-se astfel un plus de confort pt.turisti ,in mod special in perioada ploioasa.Deasemani verificarea mai des a lenjeriei si a prosoapelor si eventual schimbarea acestora in perioada sejurului.
   Angela din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervare prompta cu confirmare, mancare buna la restaurantul pensiunii, distanta fata de obiective rezonabila, wi-fi excelent, parcare in fata pensiunii, usor de ajuns/gasit, raport calitate-pret foarte bun comparativ cu preturile din zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
O parte din felurile de mancare din meniu lipsesc (unele sunt semnalate cu asterix in meniu), banuiesc ca in special inainte de aprovizionare (?!), dar ceea ce am comandat ne-a fost servit prompt si a fost gustos.
Usa de la baie din camera 7 are oarece dificultati la inchidere/deschidere, nu a fost un neajuns major; camera in sine este la mansarda si are geamul sus, cam la inaltimea unui om, deci fara priveliste, dar nici asta nu a fost un impediment, mai ales ca am plecat dimineata si ne-am intors seara in camera.
   Florica din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare si curata. Desi este localizata la DN1 nu am auzit decat raul. Comunicarea cu reprezentantul unității de cazare a fost OK.
Răspunsul unității:
Multumim frumos!
Va asteptam cu drag si altadata.
   Marius din Rm Sarat
nota: 7.8
schedule sejur: 03.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera si baia curate
Mancarea buna
Ospitalieri
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost normal ca in pretul camerei sa intre si micul dejun. Un pret peste medie
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie
In ce priveste pretul camerelor suntem printre cei mai ieftini din Cheia (raport calitate-servicii-pret)
   Ciprian din Bucuresti
nota: 4.7
schedule sejur: 29.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, asa cum e prezentata in fotografii.
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Desi rezervare facuta si confirmata prin turistinfo si de 2 ori telefonic, pentru o anume camera, la sosire camera respectiva nu mai era disponibila, fiind insa disponibila una mai scumpa. In cele din urma, dupa lungi discutii am fost cazati in camera mai scumpa la acelasi tarif stabilit initial.
2. Personal nepregatit in lucrul cu clientii, nepoliticos
3. Mancarea prezentata in meniu ca disponibila zilnic nu era disponibila, cea disponibila ocazional lipsea cu desavarsire. Acceptabila ca gust dar nimic nu a excelat.
3. Localizare la DN1A, trafic intens.
Răspunsul unității:
Stimati turisti
Dupa cum probabil ca nu stiti, in functie de rezervari se pot face modificari ale camerelor desigur cel putin la acelasi grad de confort cu cel solicitat. Dumneavoastra ati primit o camera mai scumpa la acelasi pret. Nu inteleg cu ce a fost nepoliticos personalul, iar nemultumirile cu privire la meniul prezentat nu-si aveau rostul, aproape totul era disponibil. Cred totusi, ca indiferent de conditii, personal, ambient sau mancare, nu cred ca am fi fost in stare sa va multumim pe dumneavoastra. Va dorim toate cele bune!
   Geta din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 25.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, frumos amenajata, patul pentru copil era separat, iti dadea senzatia ca esti in doua camere mai micute. Ne-a placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la WC se inchide/deschide greu. Am vrut sa mancam la d-voastra, dar nu a venit nimeni sa ne serveasca tip de 10 min., nici macar sa ne spuna " buna ziua!" si sa primim un meniu. Alte nemultumiri nu au fost.
   Lucia din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 11.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul cu Camere spatioase, linistite, paturi foarte confortabile, mancarea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu scurgerea la baie; robinetul de la chiuveta aproape stricat (nu era fixat de chiuveta) dar functiona.
   Cristian din Galati
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase, curate, mobilier adecvat.
Gazdele foarte amabile.
Mancarea servita in restaurantul unitatii foarte gustoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar daca pensiunea dispune de restaurant si terasa un mic frigider in dotatea camerei ar constitui un plus confort.
   George-claudiu din Chitila , Jud.ilfov
nota: 7.5
schedule sejur: 22.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este decomandat si bine mobilat ,tv in ambele camere,uscator de par
-chiar daca este pe partea cu soseaua nu a fost zgomot de la trafic
-mancarea de la restaurant foarte buna, la preturi decente si timp de asteptare scurt
-un plus pentru parcare
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenie superficiala ,doar in zonele de trafic ale camerei
-gunoiul a ramas neridicat pana in ziua plecarii
-prosoape folosite ,impaturite si puse in sifonier
   George-claudiu din Chitila , Jud. Ilfov
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
N perioadă solicitată nu au fost camere libere ,comunicarea cu reprezentantul unității de cazare a fost OK.
   Dan Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea a fost excelenta (camera curata, mare, calduroasa), m-a incantat amabilitatea personalului, mancarea in restaurantul propriu a fost excelenta.
   Alexandra din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 11.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut faptul ca a fost cald si curat, liniste si un peisaj nemaipomenit
thumb_down
Aprecieri negative:
La o camera tripla am avut doar doua pilote, neonul de la baie era stricat. In momentul in care am cerut la receptie o pilota in plus, ni s-a spus ca nu mai au. Am cerut inlocuirea becului, ne-au dat un neon ars. Am rezervat doua nopti, insa dupa prima noapte am ales sa plecam. E o pensiune foarte ok per total, insa trebuie lucrat la detalii, caci acestea fac diferenta, mai ales ca preturile nu sunt tocmai mici. Numai bine!
Răspunsul unității:
Ne pare rau si ne cerem scuze pentru inconveniente. In ce priveste pilota lipsa, la camera 9 exista un pat matrimonial pentru care exista o pilota de 20Ox200 cm si un pat single care este echipat cu pilota de 15Ox200. Vom remedia acest lucru si vom echipa camera cu inca o pilota. Cat despre neon din nou ne scuzati, tocmai ce le cumparasem noi. La categoria pret/calitate (40 ron/persoana/noapte) ne-ati acordat insa cea mai mica nota ` 1 `. In opinia dumneavoastra care ar fi fost pretul pentru care am fi primit nota maxima ` 10 `. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi pentru ca ne dorim numai clienti multumiti.
Va asteptam cu drag cu servicii mai bune!
   Emilian din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului
-curatenie
-lounge deschis pana la ora 23.00
-foarte cald in camere
-usurinta in rezervare
-promptitudinea raspunsurilor
-carti de joc si diferite jocuri disponibile
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt mai multe preparate din menu disponibile
-nu am putut comanda si legume la mic dejun
-sugestie: faceti un menu mai mic, dar in care toate sa fie disponibile, eventual un meniul zilei, cu 3 variante, si legume gen rosii, castraveti tot timpul pe stoc
Răspunsul unității:
Multumim de note si de sfaturi. Deja lucram la un nou meniu.
Va asteptam cu drag si alta data!
   Cristina din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 17.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu daca a fost doar o intamplare insa la capitolul mancare am fost dezamagita, din tot meniul doar friptura la gratar a fost disponibila;
Din camera se aude orice zgomot din pensiune.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie!
Din pacate din cauza fluxului redus de turisti in perioada 15 septembrie - 23 decembrie bucataria este deschisa numai vineri, sambata si duminica. Se poate sa ne mentionati in ce zi anume nu ati gasit si altceva din meniu in afara de friptura?
In ce priveste zgomotul, in aceasta toamna avem in vedere sa facem ceva imbunatatiri pentru confortul dumneavoastra.
   Stefan Z. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 09.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare,spatiul este foarte frumos aranjat,mâncarea foarte buna in special deșertul
   Corneliu din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.07.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si amabilitate. Mincarea OK, suficienta si destul de diversificata. Nu toate produsele din meniu erau disponibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plata cu cardul nu a fost posibila.
Răspunsul unității:
Multumim pentru nota si pentru cuvintele de lauda.
Cate-odata mai pica reteaua GSM prin care suntem conectati cu banca prin POS.
   Alina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumim pentru gazduire, ne-am simtit foarte bine.
Mancarea foarte buna, camerele curate, personal foarte respectuos.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru nota si cuvintele de lauda!
Va mai asteptam pe la noi cu mult drag!
   Viorel G. din Galati
nota: 9
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servire prompta la restaurant
meniul nu era prea diversificat dar bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Colac wc defect
ar trebui pus in valoare si spatiul dintre pensiune si apa care curge prin spate
   Cristian-ionut P. din Ovidiu
nota: 6
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fara impresii pozitive
thumb_down
Aprecieri negative:
La masa s-a servit paine mucegaita, cestile de cafea murdare, factura a fost facuta gresit.
Răspunsul unității:
Am renuntat la furnizorul acela de paine, iar factura a fost facuta gresit neintentionat. Multumim pentru recenzie!
CONTACT UNITATE
Mihai Trosca, Valeriu Iuga
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,