Pensiunea Floarea Soarelui din Cheia grade grade grade

Cheia, str. Dn1a Cheia, nr. 25  
Nota 8.33 / 83 recenzii 10 - Bine
Paula din Bucuresti

Foarte cald in camere, mancare buna, personal amabil.

​Capacitate: 26 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Restaurant Floarea Soarelui clasificata cu 3 margarete este dispusa pe 2 nivele si pune la dispozitia turistilor:
- 6 camere duble
- 2 camere triple
- 1 camera cu 4 locuri (ex. Familie cu doi copii)
- 1 apartament de 4-5 persoane
- o terasa exterioara
- parcare
- restaurant
Camerele sunt echipate cu bai proprii, paturi matrimoniale sau separate, televizor, telefon, radio, feon, internet (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mihai Trosca, Valeriu Iuga
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.