Pensiunea La Voicut din Bran grade grade grade

Bran, sat Sohodol, str. Ilarion Puscariu, nr. 14  
Nota 9.87 / 17 recenzii 10 - Excepțional !
Adrian din Ploiesti

Totul la superlativ! De la gazde, curățenie, mâncare, peisaj! Absolut minunat!

​Capacitate: 10 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare
Pensiune agroturistica noua, inaugurata in decembrie 2015, situata intr-o zona linistita si retrasa, la doar 3 km de castelul Bran, pe un platou scaldat de soare din toate directiile, cu o priveliste deosebita asupra muntilor Bucegi si a Pietrei Craiului.

Pensiunea dispune de ferma proprie si va poate pune la dispozitie prodise din gospodaria proprie.
Capacitatea de cazare este de 10 locuri dar 2 (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fax
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.