adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bran - Zona Verde din Bran

comuna Bran , sat Bran, str. Poarta-sohodol, nr. 312  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Bran - Zona Verde din Bran


   Claudiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.09.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul la superlativ! Locatia este de vis, camerele spatioase, luminoase, utilate corect, mobilier nou. Bucataria utilata complet, inclusiv masina de spalat vasele. Ne-am simtit excelent si cu siguranta vom mai reveni!
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va mai asteptam pe la noi!
   Madalina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba, proprietari extrem de amabili. Ne-am simtit foarte bine si vom reveni cu siguranta.
   Hagiescu G. din Bucharest
nota: 9
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locataia este foarte buna, aprope de centrul statiunii, insa in acelasi timp foarte linistita. Nu este langa starda principala, curtea interioara foarte mare. Spatiu de joaca pentru copii-tiroliana, saltea de sarit. Camerele spatioase si foarte curate. Gazdele cu foarte mulkt bun simt si amabile
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit minusuri, este conform asteptarilor.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va mai asteptam!
   Lenuta S. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 25.09.2015 - 27.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, camere mari, gazde amabile
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine la noi si va mai asteptam. Multumim!
   Cristina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.01.2015 - 28.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un peisaj extraordinar si mult spatiu verde foarte practic amenajat atat pentru copii cat si pentru adulti. Am organizat in restaurantul pensiunii o petrecere de 43 persoane si toate lumea a fost foarte incantanta. Camerele sunt foarte spatioase, cu mobilier nou, amenajat cu sarm iar gazdele sunt foarte proactive, receptive la orice propunere venita din partea noastra
CONTACT UNITATE
Anca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,